پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
رئیس جمهور آمریکا اعلام داشت که آماده است تا بنیان‌گذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس را عفو کند.
شعار سال: وکیل مدافع جولیان آسانژ اعلام داشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا آماده است تا بنیان‌گذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس را در صورتی که وی نام منبعی که از او متن نامه‌های به دست آمده از سرورهای هک شده حزب دموکرات در سال 2016 را دریافت کرده است، اعلام کند، عفو کند.

وکیل مدافع جولیان آسانژ مدعی شد که از دیدار دن روهراباکر، نماینده کنگره از حزب جمهوری خواه و چارلز جانسون که گفته می‌شود نزدیک به تیم ترامپ است، مطلع است و مشخص شده است که آن‌ها شرایط رئیس دولت که به نوبه خود آماده کمک به بخشش آسانژ است، را رد و بدل کرده‌اند.

پیش از این در رسانه‌ها اطلاعاتی مبنی بر اینکه ترامپ به آسانژ پیشنهاد عفو در شرایطی را داده است که وی اعلام کند روسیه در نشت نامه‌های دموکرات‌ها نقشی نداشته است، منتشر شده بود. همچنین اعلام شده بود که چنین پیشنهادی در آگوست ۲۰۱۷ از طریق روهراباکر منتقل شده است.

در اکتبر ۲۰۱۶، کمی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وب سایت ویکی‌لیکس مکاتبات جان پودستا، رئیس ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات را منتشر نمود. در این نامه‌ها به مسائل مربوط به انرژی هسته‌ای و همچنین کمک‌های مالی شرکت استخراج معدن به بنیاد کلینتون پرداخته شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: sputniknews.com، ۲۰۲۰۰۹۱۸۶۹۳۹۹۶۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین