پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی ما از پهپاد چیزی نمی‌دانستیم و حتی برخی در داخل به این پرنده «پهباد» می‌گفتند؛ اما امروز خودمان یکی از سازندگان پهپاد با بردهای بسیار بالا هستیم.

شعار سال: سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» در پاسخ به سوالی درباره اینکه کدام سامانه‌های موشکی در خلیج فارس مستقر هستند، می‌گوید: موشک‌هایی که ما استفاده می‌کنیم تنوع بسیاری دارند و با قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و مزیت‌های خود قادر هستند خلیج فارس و حتی فراتر از خلیج فارس را پوشش دهند و دشمنان ما نیز این را می‌دانند.

او که در سالگرد تاسیس نیروی دریایی سپاه با ایسنا گفتگو کرده ادامه داده است: ما کشوری بودیم که هیچ کس کمک‌مان نکرد و اگر کاری انجام شد، توسط جوانانی بود که خدا کمک‌شان کرد. زمانی پزشکان عمومی که در ایران فعالیت می‌کردند، هندی و پاکستانی بودند، اما امروز با حمایت‌های مقام معظم رهبری از علوم مختلف، در همه‌ی عرصه‌های علمی در لبه‌ی تکنولوژی روز دنیا حرکت می‌کنیم و به لطف خدا امروز در حوزه شناور و موشک چیزی وجود ندارد که خودمان نساخته باشیم.

سردار تنگسیری گفت: به برد‌هایی دست یافته‌ایم که دشمنان اصلا تصور نمی‌کنند و در مخیله آن‌ها نمی‌گنجد؛ این ادعا قابل مشاهده است و همواره در رزمایش‌ها بخشی از دستاورد‌های خود را در معرض نمایش گذاشته‌ایم.

وی گفت: زمانی ما از پهپاد چیزی نمی‌دانستیم و حتی برخی در داخل به این پرنده «پهباد» می‌گفتند؛ اما امروز خودمان یکی از سازندگان پهپاد با برد‌های بسیار بالا هستیم.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 29 شهریور    99، کد خبر:   1434002، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین