پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
مشاور وزیر جهاد کشاورزی خبر از واگذاری سهام جهادنصر تا سه ماه دیگر به بورس داده است، غافل از اینکه جهاد نصر توسط دو شرکت دیگر(آباد..... و .... ) بگونه ای قانونی جارو شده است. واقعا جهاد نصر چه دارد که بخواهیم به بورس عرضه کنیم. آماده مناظره با نماینده جهادکشاورزی در محیطی آکادمیک یا صداسیما در خصوص جهادنصر و پشت پرده های آن از انتصابات در ادوار تا پیمانکاران طرح 550 هزار هکتاری و شرایط شرکت سرمایه گذاری هستیم. از آقای خاوازی هم می خواهیم تصمیمات درست بگیرند تا کار به رسانه ای شدن برخی از مسائل نکشد.

شعار سال: سید حمزه رضوی مدیر کل دفتر امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و مشاور وزیر امروز دوشنبه در نشستی خبری با بیان اینکه تا کنون ۷۹ درصد سهام جهاد نصر به رزمندگان وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است، اظهارکرد: تا پایان سال نیز مابقی این سهام واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال ثبت‌نام برای واگذاری سهام جهاد توسعه و جهاد تحقیقات به ایثارگران هستیم و این سهام‌ها تا ۳ ماه آینده وارد بورس شده و قابل خرید و فروش است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری گسترش ، تاریخ انتشار 31 شهریور    99، کد خبر:   124099، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
این همه دارایی داره جهاد نصر چه حرفیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین