پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۵۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
تجسم بی تدبیری و کج سلیقگی را از ساخت تندیس‌ها و سر دیس‌های شهید والا مقام سردار سلیمانی، اینبار از باغ ملک خوزستان شنیده می‌شود. آیا نهادی نیست که بر این آثار، قبل از رونمائی نظارت کند؟
شعار سال:بنظرمان تجسم بی تدبیری و کج سلیقگی، تیتری مناسب برای تصاویری است که گفته شده، از مراسم رونمایی از تندیس حاج‌ قاسم در باغ‌ملک خوزستان است. تندیسی که نه‌تنها شباهت ظاهری با این شهید ندارد بلکه باعث سو استفاده مغرضان هم شده است.

لازم به توضیح است که این اولین تجربه بد در این خصوص نبوده و قبلا هم انتشار تصاویر برخی تندیس‌ها در دیگر شهرها حاشیه ساز شده بود. در بندر انزلی تصویری نیمه‌کاره از مجسمه با بدسلیقگی برخی رسانه‌ها سوژه شده بود، حال آنکه بعد از اتمام اثری قابل دفاع بود. یا در جیرفت مجسمه‌ای نازیبا با اعتراض‌های زیادی مواجه شد.  این بار در خوزستان از مجسمه‌ای دیگری رو نمایی شده که اعتراض کاربران را برانگیخته است. کاربری نوشته: ‏مجسمه ساختن بلد نیستید، مجسمه نساختن که بلدید!
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعارسال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین