پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره جلسه روز گذشته پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش گزارشی را ارائه داد.

شعار سال: روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره جلسه پیشکسوتان باشگاه استقلال با دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را ارائه داد.

"دکتر سلطانی‌فر به مدت دو ساعت شنونده دغدغه‌های پیشکسوتان باشگاه استقلال بود و در آینده‌ای نزدیک این دیدارها ادامه خواهد داشت. سامان یافتن مدیریتی و فنی تیم استقلال مبحث عمده جلسه بود و هیچ صحبتی از گزینه‌ها یا شخصی خاص در حوزه فنی، سرمربیگری و مدیریت باشگاه مطرح نشد و با توصیه وزیر تصمیم گیری به هیات مدیره و کمیته فنی با بهره گیری از نظر پیشکسوتان باشگاه استقلال سپرده شد .

در روزهای گذشته تعدادی از مربیان سابق باشگاه استقلال برای سرمربیگری این تیم آمادگی خود را اعلام کرده بودند که تمامی موارد به کمیته فنی و هیات مدیره استقلال انتقال داده شد . وزارت ورزش و جوانان با جدیت به دنبال خصوصی شدن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است و با حفظ آرامش، تدبیر و دوری از حواشی در کنار هیات مدیره دو باشگاه خواهد بود".

شعار سال: با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 15 مهر 1399، کدخبر: 1069234، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
واقعا این تیم چرا اینقد مهجور اقتاده و کسی هم به کمکش نمیاد دیگه کمکم داره باورم میشه وزیر پرسپولیسیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین