پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
استاندار زنجان، گفت: ۷۵ درصد از صادرات استان زنجان مربوط به شمش سرب و روی است.
شعار سال: فتح الله حقیقی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی استان زنجان، با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری صادرات استان به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است، گفت: هدف گذاری صادراتی استان امسال بیش از ۲۲۰ میلیون دلار است.
 
وی افزود:  ۷۵ درصد از صادرات استان زنجان مربوط به شمش سرب و روی است و نباید خام فروشی در استان صورت بگیرد و مواد معدنی بدون فرآوری از استان خارج شود.
 
حقیقی با بیان اینکه استان زنجان در جذب سرمایه گذار خارجی در سطح کشور رتبه خوبی را دارد، تاکید کرد: در سال جهش تولید هم طرح‌های صنعتی خوبی در استان به بهره برداری می‌رسد.
 
وی افزود: با بهره برداری این طرح‌ها اشتغال خوبی در استان ایجاد شده و اقتصاد هم متحول می‌شود.
 
استاندار زنجان، تصریح کرد: طی سال گذشته استان زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد و در بخش کشاورزی هم سهم ۳۴ درصدی اشتغال را دارد.
 
حقیقی افزود: استان زنجان بیش از ۶۰ هزار بافنده دارد و از این تعداد تنها پنج هزار قالی باف بیمه است که باید به بیمه قالی بافان بیشتر توجه شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری  تحلیلی  می متالز، تاریخ انتشار:  16 مهر1399  ، کدخبر: 135046، www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
واقعا استان هايي داريم كه بوي طلا ميدن و از هركجاشون ميتونيم سرمايه توليد كنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا با اين اخباري كه من ميشنوم بايد وضع صنعت زنجان خيلي بهتر از ايني كه هست باشه ولي نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین