پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با برشمردن توان تیروی دریایی ارتش گفت: ناوبندر خلیج فارس در آذرماه افتتاح می‌شود.
شعار سال: امیر دریادار حسین خانزادی اظهار داشت: نیروی دریایی مجموعه‌ای پویا‌ست که در هر دوره‌ای و در هر سالی تلاش می‌کند ظرفیت‌های رزمی خود را پای کار بیاورد.
فرمانده نیروی دریایی راهبری ارتش ادامه داد: ارتقای این توانمندی‌ها تا جایی ادامه خواهد یافت که در شأن جمهوری اسلامی ایران و در شأن ملت ایران و مظهر اقتدار ملت و کشور در دریا باشد.
وی با اشاره به اینکه همه‌ساله ظرفیت‌هایی از توان رزمی به‌طور کاملاً بومی تولید می‌شود گفت: در آذرماه ۹۹ حتماً شاهد رونمایی از دستاورد‌های جدید نیروی دریایی خواهیم بود.
خانزادی با بیان اینکه ناوشکن دنا یکی از دستاورد‌های بومی است که در آذرماه رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: ما در این سال‌ها به‌طور مرتب تلاش کردیم یک آرایه دفاعی ارزشمند را ارائه کنیم که بتواند ظرفیت دریانوردی اقیانوسی را داشته باشد.
فرمانده نیروی دریایی راهبری ارتش با بیان اینکه نخستین شناور مین‌روب نیروی دریایی هم در آذرماه رونمایی خواهد شد، اضافه کرد: این شناور ظرفیت جدیدی است برای مقابله با تهدید‌هایی از جنس مین که ممکن است در دریا و سواحل و بنادر آلودگی‌هایی را ایجاد کرده باشد.
خانزادی ادامه داد: اتفاق مهمی که تلاش می‌کنیم در آذرماه به سرانجام برسد نخستین ناو‌بندر جمهوری اسلامی ایران به‌نام خلیج فارس است که ضمن داشتن ظرفیت حمل بالگرد، می‌تواند پهپاد هم حمل کند.
وی راجع به دیگر قابلیت‌های این ناوبندر خاطرنشان کرد: این ناو‌بندر مجموعه‌ای از ظرفیت‌های موشکی و تسلیحاتی را به‌همراه خودش دارد و می‌تواند برای مدت‌های طولانی در اقیانوس‌ها باقی بماند، همچنین این شناور می‌تواند با یک بار سوخت‌گیری سه دور، دور کره زمین برود و این قابلیت به این معنا‌ست که یک پایداری دفاعی، امنیتی ارزشمندی در منطقه برقرار خواهد شد و همه این‌ها به‌نفع برقراری امنیت در دریا برای کشور‌های منطقه و جهان است.
در ادامه مصاحبه اختصاصی خبرگزاری تسنیم با فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده خواهید کرد:
تعداد بازدید : 9

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر: ۱۹ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۳۶۴۴۱۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
شايد ملت ايران باورش نشه اما اين خبر ها لرزه ميندازه بر پيكر دشمنان ما مخصوصا مخصوصا اسرائيل بي هويت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین