پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
در حال حاضر فهرست کاملی از دریافت کنندگان احکام خان، مربیگری و داوری در زمان حضور موی تای در فدراسیون رزمیتهیه شده است و خارج از آن هر حکمی با هر تاریخی کشف شود، مجعول محسوب شده و فورا ابطال خواهد شد. علاوه بر آن با فرد خاطی هم برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. البته در فهرست مورد نظر ابهاماتی وجود دارد که در حال بررسی هستند.
شعار سال: جواد نصیری رئیس انجمن موی تای از ایمان غیاثوند پیشکسوت باسابقه و مسئول بخش پیگیری‌های ویژه این انجمن به عنوان مطالبه‌ای جدی درخواست کرده است که بررسی دقیق از آمار مربیان، داوران و قهرمانان، برخورد قاطع با افرادی که خارج از ضوابط انجمن اقدام به دریافت احکام فنی کرده اند، صورت پذیرد.

غیاثوند که در کارنامه اش مسئولیت‌های اجرایی، چون نایب رئیسی و مشاوره انجمن، عضویت در هیئت رئیسه و همچنین ناظر و نماینده کمیته ملی المپیک در انجمن موی تای به چشم می‌خورد، در این باره گفت: در حال حاضر فهرست کاملی از دریافت کنندگان احکام خان، مربیگری و داوری در زمان حضور موی تای در فدراسیون رزمی را در اختیار داریم و خارج از آن هر حکمی با هر تاریخی کشف شود، مجعول محسوب شده و فورا ابطال خواهد شد. علاوه بر آن با فرد خاطی هم برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. البته در فهرست مورد نظر ابهاماتی وجود دارد که در حال بررسی آن‌ها هستیم.

غیاثوند ادامه داد: بعضا مشاهده شده که افرادی اقدام به توزیع و فروش احکام سفیدِ خان کرده اند که آن‌ها را شناسایی و علاوه بر کمیته حقوقی و انضباطی انجمن به مراجع قضایی هم معرفی کرده ایم.

وی گفت: اعلام می‌کنم انجمن موی تای ایران به عنوان تنها متولی این ورزش در کشور، هر گونه مدرک فنی دارای ابهام و صادر شده خارج از ضوابط را به رسمیت نشناخته و از درجه اعتبار ساقط می‌داند.

غیاثوند تصریح کرد: هدف ما پاکسازی این ورزش از احکام مجعول و مبارزه با معضل حکم فروشی است که در این راه با هیچ کس تعارف نداریم.


شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار خبر: ۱۷ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۸۵۳۲۹۸، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
با يكپارچه شدن تمومي سامانه هاي حكم و اعلام و استعلام مدرك مثل كشور هاي خارجي عملا ميتونيم جلوي تمومي مدارك و حكم هاي جعلي رو بگيريم و اون رو به يك شوخي تبديل كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین