پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کشف یک کلاهبرداری در قالب فروش هشت هزار قطعه زمین 250 متری از اراضی ملی در دماوند منجر به دستگیری متهمان توسط سربازان گمنام امام زمان شد.
شعار سال: محمدتقی تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با میزان از کشف یک کلاهبرداری در فروش هشت هزار قطعه زمین خبر داد و بیان کرد: در این پرونده زمین‌خواری که متهمان آن به دام افتادند در منطقه بکر اسب‌چران و سرهار فردی با تأسیس یک شرکت تعاونی اقدام به فروش هشت هزار قطعه ۲۵۰ متری از اراضی ملی به مالباختگان کرده بود که توسط سربازان گمنام امام زمان شناسایی و دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: متهمان در منطقه اسب‌چران، اقدام به طراحی دفترچه‌های فروش با پوشش شرکت تعاونی کرده بودند و توانسته بودند حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی مجاور زمین خود را در حالی که فقط مالک هشت هزار متر از اراضی آن منطقه بودند، به فروش برسانند.
 
وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان گفت: شهروندان برای جلوگیری از هدر رفت پول و وقت خود دقت لازم را برای خرید زمین به عمل بیاورند و پیش از معامله از نوع کاربری اراضی اطمینان حاصل کنند.
 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از، تاریخ انتشار خبر: ۱۹ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۶۳۴۵۱، www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین