پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۵۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
بار‌ها و بار‌ها شاهد اقدامات تند و بی شرمانه، خودسری‌ها و از حد گذری‌های ماموران سدمعبر شهرداری با شهروندان در شهر‌های مختلف بوده و هستیم. آیا وقت آن نرسیده که دادستان کل کشور به این موضوع ورود موثر کند؟
شعارسال: وقتی ریاست قوه قضائیه دستور برخورد با ماموران توهین کننده به مجرمین را می‌دهد، آیا وقت آن نرسید که دادستان کل کشور، برخورد موثر با ماموران خاطی شهرداری‌ها را در دستور کاری خود قرار دهد؟

برخورد‌هایی که عموما سوژه انعکاس نارضایتی‌های داخل کشور، توسط رسانه‌های فرصت طلب معاند خارج از کشور است. یک برای برای همیشه می‌گوئیم، بخشی از این ماموران در ارتباط روزمره خودشان مشکل دارندف این‌ها چگونه می‌توانند در نقش مجری و ضابط، ایفای نقش کنند. این مسئله نیازمند مداخله فوری شماست آقای دادستان. منتظر پیگیری‌ها هستیم.

تعداد بازدید : 15


منبع: پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
واقعا این ها چه کسانی هستند که انقدر به قشر ضعیف ظلم می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
وقتي كسي جلوي اين هارا نگيرد فكر ميكنن كه همه كاره شهر هستن و لازمه كه هر رفتاري كه در شان خودشون هست با مردم بيچاره بكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین