پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
شهرداربجنورد باتفاق معاونین شهرداری همراه با رئیس شورای اسلامی شهرستان مرکز استان خراسان شمالی از پروژه های عمرانی آموزشکده فنی پسران بجنورد بازدید به عمل آوردند.

شعارسال: در این بازدید دو ساعته آقای مهندس براتیان شهرداربجنورد به همراه سرکار خانم افشین فر رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد و معاونین شهرداری از پروژه های عمرانی در حال ساخت و راه دسترسی به آموزشکده و قسمت های مختلف این آموزشکده بازدید به عمل آوردند. در این بازدید فعالیت های عمرانی صورت گرفته تشریح و در ادامه مقرر گردید تمهیدات لازم به منظور آسفالت مسیر دسترسی به سایت جدید آموزشکده اندیشیده شود. شایان ذکر است شهردار و اعضای شورای شهر در این بازدید قول مساعد جهت آسفالت این مسیررا دادند.

طی بازدیدی که به دعوت آقای مهندس عباس خدابنده رئیس آموزشکده فنی پسران بجنورد انجام شد ایشان در ابتدا با بیان توانمندی ها و پتانسیل بالقوه آموزشکده فنی دارالفنون گزارش مفصلی را در خصوص گذشته و وضعیت موجود این آموزشکده و نیز روند تکمیل واحد های در حال احداث و نیز فعالیت های مختلفی که در حال حاضر در حال انجام است ارائه نمود.

وی گفت: این آموزشکده بعنوان بزرگترین آموزشکده استان خراسان شمالی بوده و دارای پتانسیل خوبی است و با نگاه مثبت مدیران استان و تقویت این مجموعه، شکوفایی و پیشرفت آن به این شهر و استان بازمی گردد.

مهندس خدابنده با اشاره به خدمات قابل ارائه این مجموعه علمی به شهرداری و سازمان آب وفاضلاب استان در جهت آموزش علمی و مهارتی کارکنان آن مجموعه و توانمند سازی نیروی انسانی، ارائه مشاوره با استفاده از اساتید توانمند در حوزه شهری و معماری در انجام پروژه های عمرانی و فنی و تولید قطعات مورد نیازشبکه آب وفاضلاب در رشته متالوژی ، خواستار توجه و کمک های بیشتر مسئولین و حل مشکلات آموزشکده فنی پسران (دارالفنون) شد.

آقای خدابنده ضمن آمادگی همه جانبه آموزشکده دارالفنون برای همکاری با شهرداری بجنورد وعده داد در نشست مشترک مسوولین محترم شهر(شهرداری و اداره آب و فاضلاب)بجنورد راه های گسترش همکاری های فرهنگی ،عمرانی و خدمات شهری بررسی و در خصوص پتانسیل های عظیم و نیروهای متخصص و ماهر آموزشکده در خصوص تولید وسایل مورد نیاز شهرداری تفاهم نامه هایی منعقد شود.

مهندس براتیان شهردار بجنورد نیز در سخنانی با استقبال از هر گونه همیاری و کمک به این آموزشکده افزود : از هیچ کمکی در این ارتباط دریغ نمی کنیم و قول می دهم با حمایت اعضای شورای شهر این درخواستها را عملی کنم.

این گزارش حاکیست سرکار خانم افشین فر رئیس شورای شهر که از مدیران سابق آموزشکده دختران بجنورد بوده و هم اکنون نیز یکی از اساتید این آموزشکده است در سخنانی گفت: شورای شهر بجنورد خوشبختانه نگاهی همه جانبه دارد و در پیوند با رفع مشکلات این آموزشکده و دیگر مراکز علمی و فرهنگی همکاری خواهد داشت.

در ادامه این بازدید آقای مهندس براتیان و هیئت همراه ضمن ارائه نقطه نظرات خود ، از زحمات دو چندان و مدیریت عالی آقای مهندس عباس خدابنده در این آموزشکده تقدیر و تشکر نمودند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دانشکده فنی و حرفه ای پسران بجنورد:

www.p-bojnord.tvu.ac.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین