پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۱۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
در کلیپ منعکس شده در خبر و مبتنی بر نتایج چند پژوهش علمی ، استنتاج شده که امام حسن(ع) ، در قالب یک عملیات تروز خاموش بیولوژیک با ماده مرکوری کلراید، مورد سوقصد قرار گرفته و به شهادت رسیده است.
شعار سال: سال ۲۰۱۶ میلادی محققان آمریکایی از قتلی مرموز در قرون وسطی رمزگشایی کردند که نشان می‌داد امام حسن (ع) در یک عملیات ترور بیولوژیکی به شهادت رسیده است.

فصلنامه رسمی آکادمی علوم پزشکی انگلیس (BAFS) مشهور به Medicine, Science and the Law به عنوان نشریه برجسته علمی-پژوهشی در حوزه پزشکی قانونی، به بررسی حقوقی این مسئله از نگاه پزشکی و شیمیایی پرداخته است. در سال ۲۰۱۸ ویلفرد مادلونگ، استاد دانشگاه آکسفورد در گفت‌و‌گویی با رسانه فطرس مدیا روایت مسموم شدن امام دوم شیعیان را تأیید کرد.

رسانه فطرس مدیا در این مستند بر اساس گزارش‌های روایی، تاریخی و پژوهشی و با سفر به جغرافیای بیزانس (ترکیه کنونی)، عامل بیولوژیکی ترور حضرت حسن بن علی (ع) را بازشناسی کرده است تا سوء قصد به یک نجیب زاده رمزگشایی شود:
 
تعداد بازدید : 56
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 25 مهر 1399، کد خبر: 7527417، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
جالبه که محققان آمریکایی وارد این مسئله شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
من زیاد چیزی از کلیپش نفهمیدم اگر کسی فهمید به منم بگه این ها چطوری پی به این قضیه بردن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین