پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۱۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
امروزه بازی‌های حرکتی با توجه به دلایلی همچون نبود فضای کافی در خانه از یک طرف و وجود جذابیت‌های سمعی و بصری بازی‌های رایانه‌ای از طرف دیگر، جای خود را به بازی‌های رایانه‌ای داده است.

شعار سال: شاید این تصور برای شما وجود داشته باشد که بازی برای کودکان و نوجوانان تنها وسیله ای برای سرگرمی و وقت گذرانی می باشد. ولی واقعیت این است که آنها زندگی می کنند تا بازی کنند. یعنی زندگی بچه ها، بازی هایی است که در طول روز انجام می دهند و این بازی ها می تواند در آینده شان تاثیر بسزایی داشته باشد. پس پیشنهاد می شود انتخاب و انجام بازیها با نظارت والدین صورت گیرد.

امروزه بازی های حرکتی با توجه به دلایلی همچون نبود فضای کافی در خانه از یک طرف و وجود جذابیتهای سمعی و بصری بازی های رایانه ای از طرف دیگر، جای خود را به بازی های رایانه ای داده است. و چه بسا اینکه بسیاری از خانوده ها از تهدیدهای بسیاری از این بازی ها ناآگاه هستند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جارستان، تاریخ انتشار: 21 مهر 1399، کد خبر: -، jarestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
پدر مادرها الان متاسفانه اصلا حوصله ندارن که برا بچه ها وقت بزارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
1
پدر مادرها بازی بچه ها رو صرفا به دید سرگرمی نگاه نکنن بچه ها یادگیریشون تو بازیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین