پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
سرمربی تیم ملی جودو کم‌بینایان و نابینایان با اشاره به اینکه بعد از تعلیق فدراسیون جودو، کار ورزشکاران نابینا نیز سخت شدعنوان کرد: در این شرایط این ورزشکاران حریف تمرینی قدری ندارند.

شعار سال: «محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده» روز یکشنبه با اشاره به تمرینات ۲ جودوکار پارالمپیکی ایران اظهار داشت: خوشبختانه پیش از فراگیری ویروس کرونا در ایران و جهان ۲ جودکار کشورمان موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شدند و در این زمینه دغدغه‌ای نداریم زیرا آنان جودوکاران توانمندی هستند که کمیته ملی‌پارالمپیک آنان را از شانس‌های کسب مدال طلا می‌دانند. «وحید نوری» دارنده مدال طلای پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و «احسان خیرالله‌زاده» قهرمان سنگین وزن جهان مسافر قطعی توکیو هستند.  

وی اظهار داشت: این ۲ ورزشکار با نظارت کمیته ملی‌پارالمپیک تمرینات و برنامه‌های خود را دنبال خواهند کرد و ما نیز با توجه به گزارش‌هایی که داریم بر فعالیت آنان نظارت می‌کنیم. البته به عنوان مربی نمی‌توانم به ورزشکار بگویم که کدام باشگاه را برای آماده‌سازی خود انتخاب کند چون شرایط کرونا در ایران به گونه‌ای است که پذیرش مسوولیت سخت به نظر می‌رسد.  

سرمربی جودو نابینایان با اشاره به اعزام‌های خارجی تیم افزود: در سال ۲۰۲۰ مسابقات تحت تاثیر ویروس کرونا لغو یا تعویق شد و اکنون نیز به ما گفته شده که یک تورنمنت در ترکیه قرار است برگزار شود. به این تورنمنت نمی‌رویم چون نه تاثیری در رنکینگ دارد و نه کلاس‌بندی، لذا با شرایط اقتصادی، اعزام تیم به ترکیه هزینه‌تراشی است.  

وی در پایان با اشاره به تاثیر تعلیق فدراسیون جودو بر فعالیت‌های جودوکاران نابینایان تصریح کرد: جودو نابینایان تعلیق نشد چرا که زیر نظر فدراسیون ورزش‌های نابینایان اداره می‌شود اما تاثیر منفی بر روی فعالیت شاگردان من به ویژه در رده سنی جوانان داشت. ما حریف تمرینی قدری نداریم و این موجب شده تا از برخی تمرینات آماده سازی عقب باشیم. البته تمرینات جودوکاران پارالمپیکی ادامه دارد و کمیته ملی پارالمپیک تمام حقوق و پاداش آنان را به صورت مرتب پرداخت خواهد کرد.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
واقعا بع غير از فوتبال اين ها به هيچ تيم ورزشي حتي اگه مقام هم اورده باشن نميرسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
واقعا بايد به ورزش در زمينه كم توان ها بپردازيم و ممنون از شعار سال كه بخشي از سايت خودش رو به اين مطالب اختصاص ميده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین