پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۷۲۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش تولید و جهت استفاده دانشجویان در فرایند ثبت نام  در دانشگاه راه اندازی شد که مزیت این سامانه در ارائه خدمت الکترونیک تاییدیه تحصیلی بصورت برخط است و دانشجویان (و یا هر متقاضی دیگری) می‌توانند بدون مراجعه به هیچ مکانی حتی دفاتر پیشخوان، فرم تقاضای درخواست تاییدیه تحصیلی را تکمیل کرده و پس از  پرداخت الکترونیکی  ۲۳۰۰ تومان، سامانه کد پیگیری و تاییدیه درخواست را به آن‌ها ارائه می‌دهد.  

شعار سال: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش تولید و جهت استفاده دانشجویان در فرایند ثبت نام در دانشگاه راه اندازی شد.

حبیبی گفت: سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش تولید و جهت استفاده دانشجویان در فرایند ثبت نام  در دانشگاه راه اندازی شد که مزیت این سامانه در ارائه خدمت الکترونیک تاییدیه تحصیلی بصورت برخط است و دانشجویان ( و یا هر متقاضی دیگری) می‌توانند بدون مراجعه به هیچ مکانی حتی دفاتر پیشخوان، فرم تقاضای درخواست تاییدیه تحصیلی را تکمیل کرده و پس از  پرداخت الکترونیکی  2300 تومان، سامانه کد پیگیری و تاییدیه درخواست را به آنها ارائه می‌دهد. 


وی ادامه داد: نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه های کشور به عنوان استعلام کننده تاییدیه تحصیلی می توانند
خدمت بر خط تاییدیه تحصیلی را هم از طریق اینترانت گذرگاه دولت(GSB) و هم از طریق اینترنت گذرگاه عمومی دولت(PGSB) دریافت کنند و یا حتی نسبت به دریافت کارتابل بر بستر اینترنت اقدام کنند.

به گفته حبیبی جهت رویت تاییدیه تحصیلی استعلام شونده( متقاضی یا دانشجو)، کد ملی و کد پیگیری را به سرویس ارائه و تاییدیه تحصیلی را دریافت می کند. نهادهای متقاضی جهت دریافت اطلاعات بیشتری در خصوص دریافت سرویس می‌توانند با شماره 82283063 دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات تماس برقرار کنند.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم توسط دانشجویان ورودی سال 99 بدین شرح است:
1- دانشجوبه سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.


2- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج کند.


3-  اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس  https://kemt.medu.ir  وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت کند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 30 مهر 1399، کد خبر: -، isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
اينطوري ميتونيم جلوي مدرك هاي تقبلي رو بگيريم و با يه سامانه به راحتي جلوي اين دست بازار سياه ها رو بگيريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
يعني اين ميتونه خط پاياني باشه بر تمومي مدرك هاي جعلي مخصوصا در زمينه دانشگاه ازاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
الان دیگه همه نهاد ها به این سامانه دسترسی دارن و به راحتی میتونن مدرک متقاضی استخدام رو رصد کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
خیلی کار خوبیه در جهت کنترل کرونا بهتره این زیر ساخت ها سریعتر ایجاد بشه که برای ثبت نام تو این شلوغی حضوری مشکلی برای کسی پیش نیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
خوبه واقعا این سامانه ها فراگیر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین