پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۳۴۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
وزیر علوم تاکید کرد که سال ۹۹ برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود.

شعار سال: «منصور غلامی»، وزیر علوم، در رابطه با تلاش های دولت و وزارت علوم در سال   ۱۳۹۹گفت: در ابتدا سال جدید را خدمت خبرنگاران برنا و اصحاب رسانه که در سال ۹۹ بسیار برای اطلاع رسانی به موقع، دقیق و درست به مردم زحمت کشیدند تبریک می گویم. همچنین نوروز و اعیاد شعبان را به مردم عزیز تبریک می گویم که باعث شادی و سرور در دل مومنین است. سال ۱۴۰۰ را سال موفقیت مردم و شادی و سلامتی و توفیقات بیشتر و موفقیت نظام اسلامی در عرصه های مختلف می دانم.

او ادامه داد: سال ۹۹ برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود به دلایل مختلف از جمله تنگناها‌ و مشقت ها در اثر تحریم های همه جانبه، اما آنچه که عرض می کنم این است که با تلاش تک تک خانواده دولت و افراد جامعه این گرفتاری به خوبی مدیریت شده است. 

غلامی گفت: هر کدام از این سختی ها و چالش ها می توانست یک مشکل جدی برای یک دولت و ملت باشد، مردم ما تحمل بسیاری کردند و طبق فرموده، بعد هر سختی آسایش و آسانی است، امیدوارم در سال جدید سختی ها نتیجه آسایش را به دنبال داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۵۴۸۳، www.borna.news.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
این سالی ه گذشت انقد دردناک بوده که مردم اصلا روشون نمیشه در مورد غم هاشون حرف بزنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین