پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۳۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
سرپرست معاونت امور زنان، کودکان و خانواده دادستانی تهران از گرمخانه‌های یلدا، یاس و آفتاب نیلوفری بازدید کرد.
  شعار سال:سرپرست معاونت امور زنان ، کودکان و خانواده دادستانی تهران از گرمخانه های یلدا ، یاس و آفتاب نیلوفری بازدید کرد.
 
در جریان این بازدید که با حضور سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران انجام شد، مسائل مددجویان و مشکلات و موانع توسعه ظرفیت ارائه خدمات به زنان آسیب دیده مورد بررسی قرار گرفت.
 
برپایه این‌گزارش، هدف از این بازدید، نظارت میدانی بر روند ارائه خدمات شهرداری تهران به زنان بی خانمان، آسیب دیده و در معرض آسیب از سوی قاضی ابراهیمی به نمایندگی از دادستانی تهران بوده است. 
 
وی با ابراز خرسندی از اقدامات خوبی که شهرداری تهران در این حوزه انجام داده است بر ارتقاء‌ جنبه های کیفی خدمات مانند توسعه خدمات مددکاری و کمک به بازگشت افراد بی خانمان به چرخه  زندگی عادی‌ تاکید کرد.
 
در جریان این بازدیدها همچنین سرپرست معاونت امور زنان ، کودکان و خانواده دادستانی تهران با حضور در محله فرحزاد و بازدید میدانی در جریان مشکلات ناشی از تجمع افراد معتاد متجاهر در رود دره فرحزاد به ویژه زنان مستقر در این محل قرار گرفت.
 
به گفته سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از سال گذشته تاکنون زیر ساخت های شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زنان بی خانمان از حیث تعداد افزایش صد درصدی و از حیث تخت افزایشی بیش از ۴۰ درصد داشته است.

به گفته حسینی، با شبانه روزی کردن ارائه خدمات در گرمخانه های تهران شاهد حضور بیش از ۳۰ درصد مددجویان در تمام طول روز در محل گرمخانه ها هستیم که این خود به کاهش آسیب در این حوزه کمک میکند.
 
گفتنی است، شهر تهران چهار گرمخانه و یک سامانسرا با ظرفیت مجموعا 400 تخت مخصوص زنان بی خانمان دارد که به طور شبانه روزی در حال ارائه خدمات هستند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار:   30 مهر1399  ، کدخبر: 99073022146 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
خیلی دوست دارم این گرم خانه هارو بیشتر کنند یا تو شهرستان ها هم بزنند البته خبر ندارم که غیر از تهران جای دیگر هم دارد یانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
دمشون گرم که حداقل این کارهارو میکنن! خیلی حدا به زندگی شخصی شون اجر و برکت میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
تا وقتی این نظارت ها ادامه پیدا کنه این ها کار خودشون رو درست انجام میدن وگرنه به هیچ چیزی توجه نمیکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
امیدوارم تو دل این بازدید ها یه چیزی برای این بنده های خدا در بیاد و خروجی خوبی داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین