پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۳۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: این سازمان یکی از اولویت‌های خود در سال جهش تولید را حمایت از تولید در راستای منویات رهبر انقلاب می‌داند.
شعار سال: «دکتر امیرحسین بهداد» در جلسه رفع موانع تولید با موضوع ساماندهی مرغداری‌های فاقد مجوز در مراغه گفت: با توجه به ضرورت حمایت از تولید، نباید تولید محصولات دامی و طیور از طرف تولید غیرمجاز تهدید شود که این امر در زمینه پیشگیری از خسارات حاصل از شیوع بیماری مشترک دام و طیور ضروری است.
وی ادامه داد: براساس قانون جامع دامپزشکی مصوب سال ۸۸، ۲ سال به مرغداری‌های فاقد مجوز فرصت رفع مشکلات و دریافت پروانه و مجوز داده شده لیکن برخی از آن‌ها تاکنون بدون مجوز‌های لازم به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
وی اضافه کرد: آذربایجان شرقی هم اکنون در زمینه ساماندهی واحد‌های مرغداری فاقد مجوز، در کل کشور رتبه نخست را کسب کرده است.
وی افزود: با مجوز دار شدن واحد‌های مرغداری گوشتی و تخم گذار، این واحد‌های از واکسیناسیون مناسب، بهداشت و نهاده‌های حمایتی دولتی برخوردار و بهره مند می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۰۳۵۵، hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
اعلام رتبه ی نخست کشور به نظر داره به یک رقابت غیر مستند بین ادارات کل تبدیل میشه، یک رو آذر شرقی میگه من اولم ، یک روز کردستان ، یک روز البرز ، یه روز.............
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
باز هم دم ترک زبان های ما گرم که در مبارزه با فساد رتبه اول رو دارن و همیشه از پاکدست ترین ها بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین