پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۴۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
افشای اقدام دو بانک ملت و سپه در تحریم اشخاص و نهادهایی که توسط غربی ها در لیست سیاه تحریم قرار گرفته اند ادامه همان روندی بود که یک شرکت انگلیسی در همایشی که قرار بود برگزار کند و لیست تحریمی برای خودش را ملاک قرار داده بود می باشد.
شعارسال: افشای اقدام دو بانک ملت و سپه در تحریم اشخاص و نهادهایی که توسط غربی ها در لیست سیاه تحریم قرار گرفته اند ادامه همان روندی بود که یک شرکت انگلیسی در همایشی که قرار بود برگزار کند و لیست تحریمی برای خودش را ملاک قرار داده بود می باشد.

بنا بر این گزارش این اقدام مدیران عامل بانکها البته چند تفاوت فاحش با آن همایش داشت که بدان می پردازیم:

1- همایشی که اولین جرقه خود تحریمی در کشور زده شد را یک شرکت انگلیسی برپا کرده بود که در نگاه اول ارتباطی با افراد داخل کشور نداشت ولی آغاز روندی شد که نشان از این داشت که دولت تدبیر چه تدبیری را برای برقراری ارتباط با کدخدا در پیش گرفته است!

2- اینکه بانکهای ایرانی به خود تحریمی روی آورده اند اولین پیامش برای مردم، اشخاص، نهادها و دیگر سازمانها این است که از این پس هرکسی در مقابل آمریکایی ها و غربی ها بایستد و در لیست تحریم قرار بگیرد ما نیز در داخل با آنها به مبارزه برمی خیزم و آنها را بخاطر مجازات غربی ها برای سربلندی کشور به مجازات می رسانیم!

3- عصر امروز سابق بر این هشدار داده بود که پیوستن به این قرارداد یعنی اینکه بانکها می خواهند در مقابل مقاومت اسلامی در منطقه بایستند اما ظاهرا اشتباه فکر می کردیم بلکه با این اقدام سخیف بانکهای ملت و سپه ظاهرا قرار است در مقابل مقاومت جوانان و ملت رشید ایران در برابر زورگویان علیه کشور خودمان بایستند!؟

4- البته باید اذعان نماییم که اینها از موارد رسیدن سحر و آفتاب تابان برجام است که کم کم دارد رخ عیان می سازد و باید منتظر ماند تا سایر آثار برجام نیز رخ عیان سازد البته با اعتراف جناب آقای ظریف که هدف برجام را عدم لغو تحریمها خوانده است معلوم می شود که برجام کدام نقطه قوت ایران اسلامی را هدف گرفته است!

5- در انتها باید به جناب آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه عرض نماییم که در قضیه تحریم حضور اشخاص در آن همایش با موضعی قاطعانه تذکر دادند که اگر این موارد تکرار بشود با آن برخورد می نمایند لذا لازم است در این مورد که بسیار اقدامی خطرناک تر از حضور در یک همایش است برخورد سریع نمایند تا شاهد تکرار این قبیل اقداماتی که هدف آن ضربه به روحیه مقاومت مردم در کشور می باشد نباشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری عدالت خواهان گلستان، تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1395 ، کد خبر: 34392، www.edalatgolestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین