پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۷۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی: در حوزه تامین اجتماعی به دلیل تعدد بخشنامه‌هایی که در این موضوع وجود دارد برخی از شعب تامین اجتماعی درمورد بحث بیمه عمدتاً یا توجیه نیستند یا به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

شعار سال: اسماعیل قادری‌فر معاون معاونت علمی و رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره سردرگمی دانش‌بنیان‌ها از  قوانین پیچیده بیمه‌ای، گفت: موضوع بیمه و مالیات شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از بحث‌های مهم و جدی است.  

وی افزود: در بخش مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان با معرفی کارگروه ارزیابی و تایید صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی برخوردار شوند و در درگاه و پنجره واحدی که برای این کار تمهید شده به خوبی از ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. 

 * پیگیری بیمه دانش‌بنیان‌ها در کمیسیون لوایح مجلس

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی در ا دامه گفت: در حوزه تامین اجتماعی به دلیل تعدد بخشنامه‌هایی که در این موضوع وجود دارد برخی از شعب تامین اجتماعی درمورد بحث بیمه عمدتاً یا توجیه نیستند یا به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند. 

قادری‌فر اضافه کرد: با تعامل نزدیکی که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با سازمان تامین اجتماعی دارد در حال تدوین لایحه‌ای در کمیسیون لوایح هستیم و درصددیم که بتوانیم بزودی مشکل  بیمه مضاعف را برای شرکت‌های دانش‌بنیان حل کنیم تا این رویه واحد و یکپارچه برای همه شرکت‌های دانش‌بنیان حل شود.

وی در پایان گفت: بنابراین اگر شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت مصداقی مشکل حادی دارند که این مساله مانع فعالیت‌ها و توسعه کسب‌وکارشان شده است می‌توانند با مرکز امور شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی مکاتبه کنند و در تماس باشند تا بتوانیم فعلا به صورت موردی مشکلاتشان را رفع کنیم تا بزودی در قالب لایحه مشترک بحث به صورت قانونی به تمامی شعب بیمه در سراسر کشور ابلاغ شود. 

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: -، farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
دانش بنیان ها در ایران نتونستن اونطور که باید جایگاه خودشون رو پیدا کنن! واقعا باید به این شرکت ها رسیدگی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
دانش بنیان هم شده یه رانت، شرکت هایی میشناسم که با روابط رفتن دانش بنیان شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
امیدوارم برای دانش بنیان ها در این مجلس حداقل ابی گرم بشه تا این نخبه ها هم بتونن بیمه شن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین