پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۷۹۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: شرایط‌مان در اردوی دوم خوب بود، اما برای بهتر شدن نیاز به مسابقه هم داریم.
شعارسال: شاهین موسوی المپین بوکس ایران در مورد پایان دور دوم اردو‌های تیم ملی بوکس اظهار داشت: اردوی دوم نسبت به اردوی اول خیلی بهتر بود و حضور نفرات بیشتر باعث شد تا انگیزه نفرات حاضر در اردو بیشتر شود. اردوی اول فقط من و دانیال شه‌بخش حاضر بودیم و واقعا تحمل کردن اردوی دو نفره خیلی دشوار بود. اما برای اردو دوم سایر بچه‌ها هم به اردو آمدند و شرایط به حالت طبیعی خود برگشت.

موسوی ادامه داد: در اردوی اول بصورت جداگانه کار می‌کردیم و بیشتر تمریناتِ بدنسازی و هوازی انجام می‌دادیم؛ اما در این اردو شرایط به کلی تغییر کرد و حتی با همدیگر مبارزه هم می‌کردیم. اینکه بوکسور باشی و نتوانی با حریفت «فایت» کنی واقعا سخت و عذاب‌آور است.

المپین بوکس ایران در ادامه به وضعیت مالی خود و دیگر بوکسور‌ها اشاره و تاکید کرد: من در آن هفت هشت ماهی که کرونا فراگیر شده بود و اردویی وجود نداشت روز‌های سختی را گذراندم. حقوق ما از سوی فدراسیون قطع شده بود و من مجبور بودم برای گذران زندگی مسافرکشی کنم. عجیب اینجا بود به‌جای این‌که من ناراحت باشم، عده‌ای از دوستان ناراحت شدند که چرا این حرف‌ها را مطرح کرده‌ام!

موسوی ادامه داد: من با پاداشِ کسب سهمیه المپیک یک خودرو خریدم تا بتوانم در چنین روز‌های از طریق کارکردن با آن خرج زندگیم را دربیاورم و به نظرم اصلا کار بدی نیست و حتی مطرح کردن این قضیه درست بود. همین الان ۷ ماه حقوق خود را دریافت نکردیم و واقعا شرایط سختی داشتم و دارم.

شاهین موسوی بوکسور سبک وزن تیم ملی در مورد شروع اردوی سوم در جزیره کیش تصریح کرد: ۱۰ نفر برای اردوی جدیدمان در کیش دعوت شده‌ایم. ضمن اینکه در حال حاضر استراحت فعال داریم و تا شروع اردوی کیش به کوه می‌رویم یا با بچه‌ها فوتبال بازی می‌کنیم. قصد شنا کردن هم داشتیم که متاسفانه هیچ استخری باز نیست.

موسوی در پایان گفت: اوایل اردیبهشت قرار است مسابقات گزینشی سهمیه المپیک در باکو یا پاریس برگزار شود که به گفته مربیان من و دانیال هم با اینکه سهمیه المپیک را داریم، اما به مسابقات اعزام می‌شویم تا در اردو‌های مشترک با سایر تیم‌های ملی شرکت کنیم. متاسفانه ما کمبود مسابقه داریم و نمی‌دانیم چرا با اینکه اکثر رشته‌ها، لیگشان مجددا شروع شده برای بوکس نه مسابقات قهرمانی کشور داریم نه لیگش برگزار می‌شود. بوکس برای موفقیت در المپیک بیشتر از هر چیزی به مسابقه نیاز دارد. معلوم نیست بوکس چه هیزم تَری به چه کسی فروخته است که این همه به آن بی‌مهری می‌شود؟


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دانا تاریخ انتشار ۳ آبان ۹۹، کد خبر: ۱۶۵۸۷۰۴، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
به امید قهرمانی تیم بوکس در المپیک واقعا لیاقتشو دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ایران به ورزشکاران. جز والیبال و فوتبال توجهی ندارد یعنی چی کسی که شغلش و رشته اش همین بوکس است نباید حقوق ثابتی داشته باشد و مجبور به مسافرکشی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ای کاش فقط مشکل ورزش ما بوکس بود خیلی از ورزش هایی که میتونیم توش موفق باشیم شرایطش فراهم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
واقعا این ورزش تا من یادمه تو ایران به رسمیت شناخته نمیشد و ازشون هیچ گونه حمایتی هم نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
بحث بوکس نیست به قول دوستمون این ها با هر ورزشی که سوداوری نداشته باشه مخالفن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
نه تنها بوکس خیلی دیگه از ورزش هارو هم بخاطر این فوتبال مهجور کردن واقعا کارشون درست نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین