پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۰۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴
رییس سازمان لیگ کشتی در این باره گفت: همانطور که می‌بینیم در لیگ فوتبال تیم‌های صنعتی ورود پیدا کردند و سرمایه گذاری خوبی هم می‌کنند، باید فضا را برای آن‌ها در لیگ کشتی هم فراهم کنیم. بدون شک این پتانسیل در کشتی به عنوان ورزش اول کشور وجود دارد که تیم‌های صنعتی به مسابقات لیگ وارد شوند. با توجه به حضور آقای انارکی در وزارت صمت امیدواریم مقدمات لازم برای چنین کاری در آینده فراهم شود.  

شعار سال: احمد انارکی محمدی، معاون پارلمانی، حقوقی و اموراستان های وزارت صمت که چندی پیش با حکمی از سوی علیرضا دبیر به عنوان عضو هیات رییسه سازمان لیگ کشتی منصوب شد، در نشستی با عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی و همچنین مسئولان تعدادی از کمیته های سازمان لیگ شرکت کرد.

 
در این نشست آیین نامه نقل و انتقالات سازمان لیگ که تدوین شده بود، به بحث و بررسی گذاشته شد و در نهایت به تصویب حاضرین در جلسه رسید. این آیین نامه به زودی از سوی سازمان لیگ ابلاغ خواهد شد. 
 
در ادامه هم با توجه به علاقه مندی دکتر رزم حسینی، وزیر صمت و همچنین عضویت انارکی در هیات رییسه سازمان لیگ موضوع ورود تیم های صنعتی به لیگ کشتی در سال های آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
 
رییس سازمان لیگ کشتی در این باره گفت: همانطور که می بینیم در لیگ فوتبال تیم های صنعتی ورود پیدا کردند و سرمایه گذاری خوبی هم می کنند، باید فضا را برای آن ها در لیگ کشتی هم فراهم کنیم. بدون شک این پتانسیل در کشتی به عنوان ورزش اول کشور وجود دارد که تیم های صنعتی به مسابقات لیگ وارد شوند. با توجه به حضور آقای انارکی در وزارت صمت امیدواریم مقدمات لازم برای چنین کاری در آینده فراهم شود. 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دانا، تاریخ انتشار: 4 آبان ۱۳۹۹، کدخبر: -، dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اميدوارم با اين طرح ها حداقل بتونيم يه صفايي به اوضاع كشتي مون بديم چون خيلي وقته اين ورزش ملي رو هواست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
شايد اگر اين تيم ها بيان و يكم پول به اتين ورزش بريزن اين ورزش ملي بتونه جون تازه اي پيدا بكنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
فقط امیدوارم کشتی هم مثل فوتبال پرفساد نشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
شاید با اومدن این تیم ها یکمم چول به این کشتی تزریق بشه و بچه ها امید بیشتری بگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین