پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۴۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
حسین خدرویسی با بیان اینکه این تعداد خانوار در قالب پنج میلیون و ۲۹۰ هزار نفر تحت پوشش حمایتی هستند، اظهار کرد: مددجویان یاد شده با عنوان معیشت بگیر، تبصره ۱۴ و افراد تک خدمتی و چند خدمتی از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.
شعار سال: حسین خدرویسی با بیان اینکه این تعداد خانوار در قالب پنج میلیون و ۲۹۰ هزار نفر تحت پوشش حمایتی هستند، اظهار کرد: مددجویان یاد شده با عنوان معیشت بگیر، تبصره ۱۴ و افراد تک خدمتی و چند خدمتی از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: در این میان می‌توان به آمار جمعیتی و تحت پوشش یک میلیون و ۷۰۰ هزار سالمند، یک میلیون ۲۰۰ هزار زن سرپرست خانوار، ۴۰۰ هزار دانش‌آموز، ۸۰ هزار دانشجو و بیش از ۸۰ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد.

خدرویسی همچنین با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده این حوزه به افراد تحت پوشش گفت: اکنون ۱۳۸ هزار و ۵۱۵ نفر در قالب فرزندان ایتام در طرح ویژه و فوق‌العاده اکرام و ۱۷۴ هزار و ۳۰۷ نفر در طرح فرزندان محسنین تحت خدمات حمایتی این کمیته هستند.

طرح محسنین شامل افرادی است که سرپرستان آن‌ها به دلایلی از جمله بیماری توان و صلاحیت مدیریت خانواده را ندارند و فرزندان آن‌ها در قالب طرح محسنین تحت حمایت خدمات ویژه قرار می‌گیرند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، ادامه داد: فقر در جامعه و کشور از شکل تک بعدی خارج و چند بعدی و پیچیده شده و کمیته امداد نمی‌تواند به تنهایی مسئول رفع فقر و محرومیت باشد.

وی افزود: از نظر نیروی انسانی بیشترین نیرو‌های این نهاد در دورترین ادارات کمیته امداد در مناطق محروم روستایی مرزی و شهر‌های عمقی کشور در حال خدمت رسانی به مددجویان هستند.

خدرویسی با تاکید بر اینکه شناسایی، ارزیابی و ارجاع به حوزه‌های تخصصی و نیز توانمندسازی مددجویان به طور مستمر انجام می‌شود، گفت: سه چهارم بودجه کمیته امداد در این حوزه برای انجام امور مددجویان و ارائه خدمت به این عزیزان هزینه می‌شود.

وی گفت: حوزه حمایت و سلامت خانواده نیز به طور مستقیم با مددجویان در ارتباط است و این حوزه در سقف خدمت‌رسانی به مددجویان از ورود تا خروج آن‌ها ارائه خدمت می‌کند.

معاون کمیته امداد به ایرنا، گفت: کمیته امداد به عنوان یک دستگاه، پیشرو در ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان بوده و با افتخار و پرونده درخشان خود در بخش‌های مختلف در خدمت به محرومان جامعه است و افتخار می‌کنیم که قهرمان خدمت‌رسانی در این عرصه هستیم.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا ، تاریخ انتشار 5 آبان 99 ، کد خبر :۴۵۱۷۶۵ ، imna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
این جمعیت خیلی زیادی هست و باید سریعا براشون تمهیدات لازم اندیشیده بشه وگرنه در اینده نزدیک همین جمعیت 2 برابر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
بايد بود و ديد كه اين امار در اينده نه چندان نزديك بالاتر ميره يا پايين تر اين خودش ميتونه معيار سعادتمندي خوبي باشه براي مردم ايران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
من هم موافقم که این جمعیت زیاد هست اما باید واقع نگر بود و دست به کارهای هیجانی نزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
با این وضع جامعه که خبر داریم انتظار داشتم بیشتر ازین ها عضو کمیته امداد باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
این جمعیت برای جمعیت 80 میلیونی ایرانی خیلی زیاد هست و مطمئن باشید امار خیلی بیشتر از این حرفاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
کمیته امداد طی سال های اخیر تعداش خیلی بالاتر رفته و این نشون میده که وصع مردم داره روز به روز بدتر میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین