پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۲۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
معاون امور فرهنگی کمیته امداد با تاکید بر ایجاد زمینه مناسب برای تحصیل مجازی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت تاکید کرد و گفت: تمام تبلت‌های ارائه شده از سوی کمیته امداد به دانش‌آموزان، از تولیدات داخلی است.
شعار سال: حجت‌الاسلام علی جعفری با اشاره به اهمیت ارائه خدمات آموزش مجازی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نیاز مددجویان به استفاده از فضای مجازی برای تحصیل بیش از گذشته شده و در همین راستا تامین اقلام مورد نیاز از جمله گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‎آموزان و دانشجویان جزو اولویت‌های کاری کمیته قرار گرفته است.
 
وی افزود: همزمان با تامین امکانات و نیازهای سخت‌افزاری مربوط به فضای مجازی که از تولیدات داخلی در حال تامین است، کمیته امداد در بحث فرهنگی و استفاده بهینه مددجویان از فضای مجازی نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام داده است تا زمینه دسترسی به بستری مناسب را برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم کند.
 
جعفری در خصوص برنامه‌ریزی انجام شده برای دسترسی مددجویان به فضای مجازی گفت: در همین راستا از طریق اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت تا در یک فضا و شبکه کاملا داخلی به نیازهای هدفمند دسترسی داشته باشند.
 
معاون امور فرهنگی کمیته امداد ادامه داد: با در اختیار گذاشتن اینترنت توسط اپراتورها در چارچوب فرهنگی خانواده‌ها، تمامی نیازهای مددجویان در حوزه آموزش و تحصیل و سایر حوزه‌ها بدون نگرانی از موارد حاشیه‌ای، رفع خواهد شد. ضمن اینکه خدمات فرهنگی متنوعی نیز در این شبکه در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت که کمک شایانی به رشد و آموزش مجازی در حوزه فرهنگی خواهد کرد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا، تاریخ انتشار:  2 آذر   1399  ، کدخبر: 1091256، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
به راحتی میتونستیم از یکی از کارخانه های داخلی خودمون جهت تولید تبلت ایرانی برای مه دانش اموزان بهره کافی ببریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
تولیدات داخلی واقعا جای حمایت داره حداقل نزدیک به برند ها هستیم بازم جای شکرش باقیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
خدا کسانی رو که واسطه خیر میشن برای تامین این تبلت ها خیر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
حالا این تبلت میخواد هر مارکی باشه فقط کار دانش اموزا رو راه بندازه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین