پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
‌می‌گویند ۴۰ روز دیگر بازار آرام می‌گیرد. اما فرزند من الان نیاز دارد! نابود شود مدیری که کار خودش را نمی‌داند و به صندلی مدیریتی می‌چسبد. آن ور داستان هم شاهد شنیدن شایعات و واقعیات مرجوع شدن ۲۰۰ ماشین گوجه فرنگی از عراق بدلیل کیفیت پائین هستیم. حجمی که می‌توانست تا اندازه‌ای از التهاب بازار داخلی کم کند.
شعار سال: آقای وزیر جهادکشاورزی که نه می‌شنوی و نه به صرفه ات که بشنوی و حتی اگر هم شنیده باشی، توان و تیم مداخله گری موثر، یکپارچه و مستمر در اجرا را نداشته و نداری، خوب گوش کن. صدارت و وزارت چند ماه ات به زودی تمام می‌شود و لعن و نفرین مردم بر عملکرد نامناسبت در موضوع‌های مختلف، باقی است (کود، سم، بذر، خرید تضمینی، آب، داروی دامی، نهاده و غذای دام، ..).
دست پخت هیجانی و غیر همه جانبه رای دادن مجلس و لشکرکشی ها، بهتر از این نمی‌شود. این همان مجلسی است که گویا نظارت بر وزارتخانه تحت امر شما را هم فراموش کرده است. مرد، اگر به فکر مردم نیستی بفکر آخر و عاقبت خودت باش.
در خصوص این خبر (راست و دروغ بودنش) و علت رخ داد آن توضیح می‌خواهیم. باشد بخش خصوصی یا هر کوفت دیگری، نمی‌شود که پول داشته باشی و هر غلطی در کشور بکنی (بخری و آتش بزنی)؟ نمی‌شود تقصیر را از خود رفع شده بدانی و، چون بر گردن کسی دیگر می‌افتد (داخلی و خارجی)، نفس راحت بکشی؟ شفاف سازی درباره این موضوع را از شما با قید فوریت می‌خواهیم.
تعداد بازدید : 5

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین