پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۹۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: مجمع عمومی سازمان ملل باید مصوبه و قانونی را به تصویب برساند که اهانت‌کنندگان به ادیان الهی مورد مجازات قرار گیرند.
شعارسال: سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رفتار توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه در قبال پیامبر اکرم (ص) گفت: مجمع عمومی سازمان ملل باید طرح و قانونی را به تصویب برساند که طبق آن اهانت‌کنندگان به ادیان الهی مورد مجازات قرار گیرند.

وی افزود: رفتار امانوئل مکرون در توهین به پیامبر اسلام (ص) نه یک آزادی بیان بلکه رفتار توهین‌آمیز است و به هیچ‌وجه قابل توجیه نیست و ما آن را محکوم می‌کنیم.

وی اظهار داشت: اینکه فردی عقاید و باور‌های دینی حدود به ۳ میلیارد نفر انسان را نادیده بگیرد و به عقاید آن‌ها توهین کند اقدامی کاملاً محکوم و ضدحقوق‌بشری است.  

مره‌صدق خاطرنشان کرد: اینگونه رفتار‌ها ترویج خشونت در سطح جهان و ایجاد اختلاف بین پیروان افراد مختلف می‌شود.

وی افزود: همانطور که گفتم اقدام امانوئل مکرون اقدام ضدحقوق بشری است و همانطور که گفتم باید اهانت کنندگان به ادیان الهی مورد مجازات قرار گیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹، کد خبر:۱۳۹۹۰۸۰۸۰۰۰۱۶۲، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
مکرون اشتباه بزرگی رو داره میکنه که بعد ها تو تاریخ به بدترین رییس جمهور فرانسه بدل میشه
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
اروپایی ها فقط اسم حقوق بشر را یدک می کشند.توهین کجاش آزادی بیان است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین