پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۱۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس که اتفاق مهمی برای سرخ‌ها محسوب می‌شد حالا این تیم برای تکمیل مهره‌های خود برنامه‌های ویژه‌ای دارد که البته با توجه به محدودیت‌های موجود، می‌توان گفت کار پرسپولیس در ادامه این فصل از نقل و انتقالات با، اما و اگر‌هایی روبرو است.
شعار سال: یحیی گل محمدی برای تکمیل تیمش در فصل پیش‌رو قصد دارد نفرات جدیدی را به جمع سرخ‌ها اضافه کند، اما باید این اقدام با در نظر گرفتن محدویت‌ها انجام شود.

دلایل ورود زودهنگام به بازار

پرسپولیس قبل از اعزام به قطر برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با جذب ۷ بازیکن سهمیه خرید‌های لیگ برتری‌اش را تکمیل کرد. در پیش بودن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از یک سو و در نظر گرفتن احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها را مجاب کرد که خیلی زود وارد فصل نقل و انتقالات زمستانی شده و حامد لک، علی شجاعی، سعید آقایی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، آرمان رمضانی و عیسی آل‌کثیر را جذب کنند.

درخواست پرسپولیسی‌ها برای افزایش سهمیه؟!

حالا برای تکمیل نیرو‌ها و تقویت برخی پست‌ها، کادر فنی پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن را حس می‌کند. در این راستا گفته می‌شد پرسپولیس برای حل این مشکل طی درخواستی از سازمان لیگ، خواستار افزایش سهمیه لیگ برتری‌ها شده، اما این موضوع از سوی یکی از مسئولان باشگاه رد شد. این مقام مسئول باعلام کرد تا به امروز چنین درخواستی از سوی پرسپولیسی‌ها به سازمان لیگ و فدراسیون داده نشده است!

راهکار بعدی پرسپولیس!

خارج کردن یک بازیکن از لیست و جایگزینی مهره‌ای جدید یکی از راهکار‌هایی بود که گفته می‌شد پرسپولیسی‌ها به آن فکر کرده‌اند. در این راستا ابتدا شایعه شد قرار است آرمان رمضانی از لیست خارج شود تا بازیکن جدیدی جایگزین او شود، اما با توجه به نیاز پرسپولیس در خط حمله به تمامی مهره‌هایش این موضوع منتفی به نظر می‌رسد.

عیسی آخرین تیر ترکش؟

محرومیت عیسی آل‌کثیر باعث شده او در شرایط عادی تا نوروز ۱۴۰۰ نتواند پرسپولیس را همراهی کند، اگرچه تلاش‌ها برای رفع محرومیت او ادامه دارد، اما برخی شایعه کرده‌اند باشگاه قصد دارد نام عیسی را به‌طور موقت و تا پایان محرومیت از لیست خارج کند تا یک جای خالی برای سهمیه لیگ برتری پرسپولیس باز شود که این موضوع نیز توسط مسئولان باشگاه قویا تکذیب شد تا مشخص شود پرسپولیسی‌ها از لغو محرومیت آل‌کثیر ناامید نیستند و به‌دنبال فرجام خواهی و استفاده از او در لیگ برتر هستند.

راه حل بعدی

در نهایت به نظر می‌رسد یحیی و همکارانش برای تکمیل تیم خود راه حل دیگری را انتخاب کنند که خرید از لیگ دسته اول و اعتماد به نیرو‌های جوان است، راهکاری که می‌تواند در بلندمدت به سود پرسپولیس نیز باشد. این در حالی است که در کنار استفاده از این راه حل، به نظر می‌رسد کادر فنی پرسپولیس در نظر دارد در پست‌هایی که به لحاظ حضور مهره اشباع شده‌اند نیز دست به انتخاب زده و با تغییر پست برخی از بازیکنان باتجربه تیم فعلا و تا زمان نقل و انتقالات نیم فصل کار خود را برای تکمیل تیم پیش ببرند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۰آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۸۰۲۶۸، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
به نظرم باید خیلی زود تکلیف بازیکن های خودش رو روشن کنه چون نمیتونیم با این وضعیت به لیگ بعدی امید داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
ممنون که فقط اخبار تیم پیروزی رو نشر میدید! نکنه شما هم همراه وزیر پرسپولیسی شدی؟:(
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
امیدوارم تیم بعد از انتخاب مدیر عامل برای خودش اون روحیه همیشگی خودش رو پیدا کنه و بره برای فینال درخشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین