پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۴۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
استاندار قزوین گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و نوسانات بازار باید برنامه ریزی منسجم‌تری در راستای رفع مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی استان صورت گیرد.
شعار سال: هدایت الله جمالی پور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با عنوان این مطلب افزود: وظیفه دولتمردان، حمایت از پروژه‌های صنعتی و اقتصادی است و باید تمامی ظرفیت‌ها و منابع موجود را در این زمینه به کار بگیرند.

استاندار اظهار کرد: تولید و صنعت، یکی از مولفه‌های مهم استان قزوین است و در صورت اتکا بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی می‌توان گام‌های بلندی را برای رشد و شکوفایی اقتصادی و صنعتی استان برداشت.

جمالی پور تصریح کرد: بی توجهی به مشکلات بخش صنعت و تولید که متوجه تمام بخش‌ها و دستگاه‌ها است زمینه سوء استفاده دشمنان و سودجویان را فراهم می‌کند درحالیکه مقام معظم رهبری با نامگذاری سال به جهش تولید به موضوع تولید و صنعت توجه ویژه کرده اند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اقتصاد و صنعت، پایه و اساس فرهنگ، دین، جامعه و تمدن است و با موضوع معیشت مردم و جامعه گره خورده و در دین اسلام نیز به آن توجه خاصی شده است.

وی افزود: با توجه به این موضوع باید تمامی ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی استان به کار گرفت و برای حمایت از پروژه‌های صنعتی و اقتصادی به عنوان یک تکلیف و وظیفه کمر همت بست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 11 آبان 1399، کد خبر: 989639،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
استان قزوین یکی از بهترین استان های ما در زمینه صنعتی هست و حجم زیادی از نیروی کار کشور در حوزه صنعت رو به خودش اختصاص میده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
برنامه ریزی در ایران یک حلقه مفقوده برای واحد های تولیدی از طرف دولت هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین