پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو می‌گوید: بیشترین ضربه را از بین رشته‌های ورزشی شنا خورده است.
شعار سال: محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، در خصوص درخواستش از وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از جامعه مربیان شنا گفت: یکی از اصنافی که بسیار ضربه دید حوزه ورزش بود و در بین ورزش‌ها، مربیان و دست‌اندرکاران استخر‌ها آسیب جدی دیدند، زیرا در اکثر نقاط کشور استخر‌ها تعطیل شده و ۸ ماه است این عزیزان بیکار هستند. در جلسه‌ای که در فدراسیون داشتیم درخواستم از وزیر ورزش و جوانان این بود که به مربیان کمک هزینه یا وامی اعطا شود. وزیر محترم هم استقبال کرد و در ابتدا نامه‌ای به دفتر ورزش‌های همگانی زده شد و بعد از آن هم نامه‌ای به دفتر امور باشگاه‌ها ارسال و طی صحبت‌هایی که شد قرار شد به مربیان کمک شود.

او در خصوص اینکه آیا این بحث که در آب استخر کرونا وجود ندارد صحت دارد یا خیر؟ ادامه داد: با توجه به اینکه محیط بسته است، کرونا وجود دارد. درست است در آب استخر وجود ندارد، اما در محیط وجود دارد و ما بحثی که با دکتر مسعودی داشتیم این بود که در رختکن‌ها و جایی که تعویض لباس انجام می‌دهند و دوش‌ها کرونا وجود دارد که با جدا کردن افراد مشکل حل شود.
 
هیچ رشته‌ای به اندازه شنا ضربه نخورد

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص آسیب‌هایی که کرونا به ورزشکاران زده عنوان کرد: صادقانه این را بگویم که هیچ رشته‌ای به اندازه ما ضربه نخورد. مربیان و شناگر‌ها اگر یک هفته از آب دور باشند انگار که یک فوتبالیست سه ماه تمرین نکرده باشد. یکی، دو نفر از بچه‌ها به شدت تمرین می‌کنند، اما مسابقه‌ای نداشتیم، ولی ناامید نیستیم. نه تنها در تهران بلکه مراکز قهرمانی در اصفهان، مشهد و زنجان در حال فعالیت هستند و در اینجا در استخر آزادی چهار یا پنج نفر بیشتر تمرین نمی‌کنند و آن هم فقط در اختیار کسانی است که شانس گرفتن سهمیه المپیک دارند. البته خدا را شکر که استخر انقلاب را در اختیار شناگر‌ها و همچنین رشته واترپلو گذاشتند که جا دارد از مسئولان تشکر کنم. من شنیده‌ام شاید دوباره همه جا بسته شود که امیدوارم مردم بیشتر رعایت کنند و کار‌های غیرضروری را کنار بگذارند و از رفتن به سفر بپرهیزند. به هر حال میزان فوتی‌ها در آمار‌های اخیر بسیار هم ناراحت کننده است. ویروس هم در حال تغییر شکل است. مردم باید بدانند این موضوع ممکن است در ورزشکاران کشور تاثیر بگذارد و خیلی‌ها نتوانند به ورزش قهرمانی ادامه بدهند.

رضوانی در پایان گفت: اگر مردم رعایت کنند، به قهرمانان کمک کرده‌اند. این نکته را بگویم که ما از فدراسیون جهانی اطلاع داریم شاید رکورد‌ها را برای المپیک آسان‌تر کنند. طبق گفته ریاست محترم کمیته المپیک رقابت‌های انتخابی برگزار می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۶آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۸۳۲۵۱، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
8 ماه بيكار بودن اين ها نميشه دليلي بر اين بشه كه ما تو اوج كرونا دستور باز شدنشون رو بديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین