پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۴۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
بار‌ها تذکر داده بودیم و می‌دهیم که پست‌های مدیریتی جای آزمون و خطا نیست. آقای خاوازی ورای توانمندی‌های علمی در رشته‌ای خاص و توانائی‌های مدیریتی در حوزه‌ای تعریف شده، واقعا از پتانسیل‌های لازم برای اداره وزارت برخوردار نبود. ادعایی که الان می‌توان با انواع شاخص‌های عملکردی، به راحتی اثبات شود. یکی از انتقادات وارد بر خاوازی، انتصاب حجم وسیعی از نمایندگان ادوار مجلس بود.
شعار سال: قبل از انتخاب و رای اعتماد به دکتر خاوازی، ضرورت حساسیت نسبت به شائبه هم بندی های احتمالی  برخی از نمایندگان مجلس با تاکید بر کمیسیون کشاورزی با او و جبران زحمات آتی توسط دکتر خاوازی را مطرح کرده بودیم. گمانه‌ای که در آن روز در حد تحلیل‌های اتاق‌های فکر بود، اما در روز‌های جاری مصادیق قابل پیگیری دارد.
از شاخص‌ترین این نمایندگان می‌توان به دکتر «احمدعلی کیخا» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی(گویا هم دانشگاهی سابق) ، دکتر محمد مهدی برومندی نماینده مرودشت در سمت سخنگو، عباس پاپی‌زاده نماینده سابق دزفول به عنوان رئیس سازمان امور عشایر کشور (لغو شد)، علی ابراهیمی نماینده سابق شازند اراک ، در سمت عضو هیات مدیره پشتیبانی امور دام و ... اشاره داشت.

دومین حرکات انتصابی مسئله دار خاوازی را باید در استفاده وسیع از همکاران و هم رشته ای‌های خود در حوزه اب و خاک دانست. افرادی نظیر. انتصاب دکتر بازرگان به سمت ریاست سازمان تات و دکتر سعادت بروجنی از این جنس هستند.

سومین حرکات انتصابی مسئله دار دکتر خاوازی را باید جایگزینی وسیع در کادر مدیریتی سازمان برای فعالیت مثلا یک ساله دانست. آیا کسی نبود که به آقای خاوازی هشدار دهد، مدیران جدید، حداقل شش ماه زمان می‌خواهند تا بدانند، چی به چیست؟ کنار نهادن رئیس سازمان تعاون روستایی، تغییر در دو معاونت وزیر، تغییر برخی از روسای سازمانی و... بخش دیگری از این بی تدبیری‌ها یا تدابیر مصلحتی بود. چرا دکتر خاوازی در خصوص علل کنار نهادن قندالی از سازمان عشایر توضیح نداد؟ مدیری که تاریخ جدید سازمان عشایر را باید با نام او شناخت. چرا معاونت مهمی چون معاونت باغبانی ، باید با سرپرست اداره شود ؟ و ... . 

لازم به توضیح است که گزارشی از وعده‌های ایشان که تاکنون محقق نشده نیز به زودی منتشر خواهد شد. حال باید از کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص عملکرد ایشان و علت رای اعتماد پرسید؟ از نمایندگان محترم مجلس در خصوص وظیفه نظارتی شان سوال کرد؟ از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در خصوص علت صرف این حجم بودجه برای طرح و برنامه‌ای که نیست پرسید و..
تعداد بازدید : 74

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
1
اقا تو كشور چه خبره؟ اين ها دارن چيكار ميكنن؟ چرا اوضاع جهاد اين همه بهم ريخته ست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
برید از حجت السلام و المسلین تقوی بپرسید ؟ اگر نتوانست جواب دهد ، عبارت مقدس حجت السلام و المسلمین را از اول اسمش بردارید. چون از عدالت خارج شده و همان تقوی کافی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
اوضاع وزارت خيلي وقته بهم ريخته و كسي هم نميخواد در اين زمينه ورود كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
اوضاع جهاد به مراتب بهم ریخته ست و کسی هم نیست در این زمینه به مردم جوابگو باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین