پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۴۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، گفت: در حال حاضر شرایط بحرانی به وجود آمده و تمام اصناف و مجموعه‌های ورزشی در حال تعطیلی هستند. شیوع کرونا آسیب‌های بزرگی به ورزش کشور و به خصوص ورزش‌های آبی رسانده است.
شعار سال: «محسن رضوانی» روز جمعه در خصوص وضعیت استخرها، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط بحرانی به وجود آمده و تمام اصناف و مجموعه‌های ورزشی در حال تعطیلی هستند. شیوع کرونا آسیب‌های بزرگی به ورزش کشور و به خصوص ورزش‌های آبی رسانده است.

رییس فدراسیون شنا گفت: ما در این خصوص از وزیر ورزش درخواست داشتیم تا از ۱۰ هزار مربی و نیرو‌های فنی رشته شنا حمایت شود. این افراد درخواست کار در استخر‌های قانونی را داشته و ما از وزارت ورزش خواستار حمایت مالی از این افراد شدیم. در حال حاضر نیز منتظر جواب این درخواست هستیم.

وی افزود: ما در خصوص بازگشایی استخر‌ها جلسه‌ای با «محمد اسد مسجدی» رییس فدراسیون پزشکی برگزار کردیم و جای تشکر دارد که او فردی همراه و دلسوز در این موضوعات است.

رضوانی تصریح کرد: ما منتظر هستیم حجم کرونا کمتر شود تا طبق دستورالعمل‌ها پیش برویم، اما در حال حاضر در وضعیت بسیار خطرناکی قرار داریم.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد تمرین ملی‌پوشان در شرایط کرونایی، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان واترپلو در حال حاضر در استخر چهارفصل مجموعه ورزش انقلاب تمرین می‌کنند و چهار نفر از شناگران که شانس کسب سهمیه المپیک دارند نیز در مجموعه ورزشی آزادی مشغول تمرین هستند.

وی ادامه داد: برخی از شناگران دیگر که در شهرستان‌ها حضور دارند، در آکادمی‌های شهرشان به تمرین می‌پردازند.

رضوانی در مورد تصمیم گیری در خصوص برگزاری لیگ بعد از فروکش کردن شیوع کرونا، گفت: قرار است در جلسه‌ای از کارشناسان و صاحب‌نظران این رشته دعوت کنیم تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: قصد داریم تیم‌هایی که قصد حضور در لیگ را دارند، شناسایی کرده و با ممکن شدن برگزاری مسابقات به سرعت دست به کار شویم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:84106642، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
اتفاقا کرونا به هر ورزشی که بیشتر از یک نفر بودن ضربه مهلکی زدهو معلوم نیست چطور میخواد جبران بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
هرکس در هر پیشه ای که قرار داره جس میکنه اون پیشه بیشتربن اسیب رو از کرونا دیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اين دوستمون داره درست ميگه هركسي از ديد خودش به موضوع نگاه ميكنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
الان ورزش هاي دونفره كه بيشتر اسيب ديدن! همه ورزش ها به گل نشستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین