پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۶۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
به جایی رسیده ایم که روزانه بالغ بر ۴۵۰ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا می‌میرند و سهم شهر تهران در این بین، بشدت بالاست. سوال اینجاست که با وجود مقاومت در برابر تعطیلی دو هفته‌ای و اعمال محدودیت از ساعت ۱۸ برای اصناف، چرا طرح ترافیک برداشته نمی‌شود؟ آقای مسئول، یک فرد نمی‌تواند دوجا باشد. یا در اداره و محل کار است یا در خیابان، لطفا عاقلانه فکر کنید.
شعار سال: بارها و بارها تقاضای انتشار سند تحقیقاتی را کرده ایم که مدعی شده اند بر طبق آن ، لغو طرح ترافیک تاثیری برکنترل کرونا ندارد. مقام ارشدی در استانداری تهران، مقام ارشدی در ستاد مقابله با کرونا ، مقام ارشدی در معاونت حمل و نقل شهرداری و .... ، از جمله این افراد بودند. مستند می کنیم تا ان شالله بعد از رفع بیماری کرونا و در صورت نیاز به پیگیری حقوقی و کیفری، امکان ارایه سند و شهادت دادن در خصوص وجود تذکرات مکرر برای لغو طرح ترافیک ، فراهم باشد.

به امید روزی که امکان دادگاهی کردن مدیران دولتی و نهادهای عمومی کشورمان برای انجام ندادن وظایف و یا تصمیم گیری منجر به بروز خسارات وجود داشته باشد.
 

طرح : علیرضا ذاکری
اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
برای چی باید یه عده برای سوداوری خودشون دست به هرکاری بزنن و با جون مردم بازی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
ظرح پوسترتون فوق العاده بود شعار سالي ها! ادم فقط متاثر ميشه از دست اين مسئولين بي فكر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
شهرداري تهران با چه رويي ميخواد بعدا در تاريخ از خودش دفاع كنه؟ تصميمشون بوي خون ميده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین