پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
تاریخ ثابت خواهد کرد که منفعت طلبی چند سازمان و جهل و جهر برخی از مقامات مدیریتی و سیاسی کشور در عدم لغو طرح ترافیک، چه فاجعه‌ای را در خصوص کرونا رقم زده است. نگاه‌های تحلیل گر و بی طرف و در عین حال علمی آتی، عمق فجایع ناشی از کم اطلاعی‌ها را خوب به تصویر می‌کشد.
شعار سال: نان دانی خوبی شده این طرح ترافیک برای بعضی سازمان ها ، به بهانه آلودگی هوا و اختلال در نظم ترافیکی حریم سازی کرده ایم و هیچ پاسخگو به حوزه های مصرفی و درآمدهای آن نیستیم. کدامیک از شهروندان تاکنون گزارشی از حوزه های مصرف درآمدهای طرح ترافیک( به تفکیک و ریز) دیده اند؟ چه میزان از شهروندان به مدیران طرح ترافیک اطمینان دارند؟  بازی شمارش گله خرگوش سال هاست که کهنه شده، اما یک مشت مدیر معلوم الحال ، اصرار به تداوم این رویه مدیریتی دارند.

در دنیا حتی برای تعیین مبلغ عوارض هم قاعده هزینه تمام شده برای واگذاری کار به بخش خصوصی و حاشیه سود 5-7 درصدی برای مخارج دولت می گذارند. اما در کشور ما، هیچ قاعده ای وجود ندارد؟ چرا؟ چرا نباید در خصوص جعبه سیاه ها و کثافت کاری ها روشنگری کرد؟ چرا نباید به موضع های وقوع احتمالی فساد نورافکن تاباند و از صحت یا پلیدی آنها باخبر شد.

درخواست جمعی شهروندان در خصوص مطالبه گری از طرح ترافیک ( شفافیت درامد، حوزه های هزینه کردی، میزان همراستایی حوزه های هزینه شده با الزامات تعریف شده در قانون و اهداف راه اندازی طرح و .... )، مسلما درخواستی سازنده خواهد بود. آیا به این فکر کرده اید که اگر طرح ترافیک بشکلی درست انجام می شد، شاید در امروز نیازی به وجود طرح ترافیک نبود؟
 
تعداد بازدید : 5

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 5 آبان  1399  ، کدخبر:  1447648، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
الان خیلی از مردم دارن به راحتی این ور اون ور میرن در حالی که کرونا هم دارن و عین خیالشون هم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
ادم بعد از اعمال حضور 50 درصدي كاركنان سبك تر شدن ترافيك رو به وضوح حس ميكنه دمشون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
به جاش ترافیک و کم کنید و تعداد تردد در شهر کم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
در تقابل اقتصاد و سلامت این مردم هستند که قربانی کرونا می شن .هم اقتصادمون فلج شده هم کرونا همچنان می تازد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین