پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

مدعی عنوان"آقای دوغ" روزانه ۱۵۰تن کمتر از "پگاه" تولید دارد!

بررسی آمار‌های تولیدکنندگان کشور نشان می‌دهد که مدعی عنوان «آقای دوغ» روزانه ۱۵۰ تن کمتر از پگاه تولید دارد!
شعار سال: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، با اشاره به تنوع تولیدات این شرکت گفت: شرکت صنایع شیر ایران به صورت روزانه حدود ۱۹۰۰ تا ۲ هزار تن محصول لبنی در طول و عرض جغرافیای کشور توزیع می‌کند که خود نخستین تولیدکننده اغلب آن‌ها مانند ماست، دوغ و پنیر بوده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر هر ماه حدود ۸۰۰ قلم کالای لبنی به بازار مصرف سراسر کشور عرضه می‌شود که ۲۰۰ قلم آن کالای پرفروش و اصلی لبنی است.

" آقای دوغ ایران"
داود خسروی، در پاسخ به اینکه مدتی است برخی شرکت‌ها با وجود اطلاع از میزان تولید بالا و گستردگی بازار مصرف محصولات پگاه، مدعی آقایی در برخی از محصولات لبنی را دارند و حتی یکی از آن‌ها در تبلیغات گسترده، خود را "آقای دوغ ایران" معرفی می‌کند، اظهار داشت: اینگونه نیست چرا که میزان تولید دوغ در گروه پگاه هم اکنون از آقای دوغ به لحاظ تناژی بیشتر است و روزانه ۱۵۰ تن بیشتر از شرکتی که چنین ادعایی دارد، دوغ تولید می‌کنیم.

خسروی با تأکید بر اینکه این پیشتاز بودن فقط شامل پنیر و دوغ نیست بلکه ابداع برخی از محصولات فعلی صنعت لبنیات یا ورودشان نیز از سوی پگاه بوده است، اضافه کرد: به‌عنوان نمونه پنیر UF که در گذشته به نام پنیر شبنم شناخته می‌شد یا ماست همزده که تولید آن را در پگاه گیلان آغاز کردیم و سپس رقبا ادامه دادند یا ماست دبه‌ای، دوغ و پنیر لاکتیکی یا همان پنیر زیارت که در گلستان تولید شد و همچنین پنیر بلغاری که شروع تولید آن در پگاه گلپایگان بود و شرکت‌های لبنی دیگر پس از پگاه آن را تولید و به بازار عرضه کردند، همگی برای نخستین بار در شرکت صنایع شیر ایران تولید و به بازار عرضه شد.

سلامتی
وی درباره کنترل وضعیت ماشین‌آلات توزیع محصول و راننده‎ها از نظر سلامتی و بهداشت در شرایط کرونا تصریح کرد: ماشین‌ها در بدو ورود به شرکت‌های تولیدی شست‌وشو شده و به پرسنل توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، اسپری ضدعفونی‌کننده و الکل داده می‌شود و باتوجه به اینکه برخی توزیع کننده‌ها در خطر ابتلا به بیماری هستنند علاوه بر اهدای این اقلام بهداشتی، مراتب پیشگیری از بیماری به آن‌ها آموزش داده شده و اطلاعات مداوم در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد.

به گفته خسروی وضعیت سلامت فیزیکی رانندگان نیز بررسی می‌شود که بیشتر این اقدامات به طور روزانه بوده و شست‌وشوی ماشین‌ها در هر بار ورود به شرکت‌ها انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه درباره سلامتی محصولات توزیعی یادآور شد: محصولات بسته‌بندی دارد و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی وارد فروشگاه‌ها می‌شود. من به همه مردم و مصرف‌کنندگان محصولات پگاه اطمینان خاطر می‌دهم که دو رسالت اصلی پگاه یکی سلامت آن و دیگری اصالت و ماندگاری محصول در همه حال رعایت می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد کشاورزی، تاریخ انتشار: 26 آبان 1399، کد خبر: 2922،  www.kajpress.com

خبرهای مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
دمتون گرم كه به ريزترين چيزها هم اهميت ميدين! اين ها براي اگاهي مردم خيلي عاليه
آخرین اخبار
پربازدیدترین