پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۴۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
برگزاری رویداد‌های ورزشی شامل لیگ‌ها، مسابقات و اردو‌ها خصوصا برای رشته‌های المپیکی که پیش از این از سوی ستاد کرونا تصویب شده به قوت خود باقی است.
شعار سال: در بیستمین اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا در ورزش آمده است با توجه به مصوبات قبلی این ستاد که با هماهنگی کامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرفته و دریافت دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای که در همین راستا برای بازگشایی رشته‌های مختلف ورزشی تعیین شده است به اطلاع می‌رساند مجوز برگزاری رویداد‌های ورزشی شامل لیگ‌ها، مسابقات و اردو‌ها خصوصا برای رشته‌های المپیکی کماکان به قوت خود باقی است و بالطبع هرگونه تصمیمات خارج از مصوبات این ستاد مجاز نیست.
بدیهی است چنانچه فدراسیون‌های ورزشی تصمیمی مبنی بر عدم برگزاری رویداد‌های ورزشی دارند، می‌توانند با پذیرش مسئولیت نسبت به این امر اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۹۰۸۲۸۱۹۸۴۵، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
آخرش کل ورزشکاران کرونا میگیرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
الان این بندگان خدا کرونا نمیگیرن یا مصون از این قضیه هستن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
خانواده این ورزشی ها خیلی نگران هستن از این موضوع امیدوارم این مشکل حل بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
اردوهای ورزشی خودش میتونه جولانگاه کرونا باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین