پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۹۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس دهم گفت: زنان معتاد نیز حق و حقوقی دارند که باید به جای عقیم کردن آن‌ها به دنبال درمان مشکل اعتیاد آن‌ها باشیم.
شعار سال: روح الله بابایی صالح امروز شنبه -اول آذرماه- در گفتگو با خبرنگار ایلنا از قزوین در این باره افزود: موضوع عقیم کردن زنان معتاد و کارتن خواب حتی به صورت شفاهی در کمیسیون اجتماعی مجلس دهم مطرح نبود و وجود چنین تصمیمی را در کمیسیون اجتماعی مجلس دهم شورای اسلامی تکذیب می‌کنم.
او اضافه کرد: زنان معتاد و کارتن خواب مشکلی است که در همه کشور‌ها وجود دارد و دستگاه‌های متولی باید با شناسایی این افراد به حل کامل این مشکل اقدام کنند.
بابایی صالح با بیان اینکه پاک کردن صورت مسئله نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی مانند نیروی انتظامی و بهزیستی و هر دستگاه دیگر باید پای کار آمده و پس از جمع آوری این افراد به اصلاح و بازپروری آن‌ها اقدام کنند.
عقیم کردن زنان کارتن خواب هرگز شدنی نیست
نماینده سابق مردم بوئین‌زهرا در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از این زنان معتاد قابل درمان هستند و می‌توان با انجام دوره‌های درمانی شرایط بازگشت آن‌ها را به جامعه فراهم ساخت.
بابایی صالح خاطرنشان کرد: عقیم کردن زنان کارتن خواب هرگز شدنی نیست و چنین اظهاراتی تنها به صورت نظر شخصی قابل بیان و طرح است که به نظر من درست نیست.
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس دهم شورای اسلامی یادآور شد: تصمیم گیری در مورد زنان معتاد و کارتن خواب به نظرات فرد متکی نبوده و نیازمند تأیید وزارت بهداشت و دستگاه‌های قضایی است.
چندی پیش مسعود رضایی یکی از اعضایی کمیسیون اجتماعی مجلس دهم گفته بود که موافق عقیم کردن زنان معتاد و کارتن خواب است و این موضوع از نظر حقوق بشر اشکالی ندارد.
کاربران فضای مجازی در این مدت واکنش‌های متفاوتی از خود نشان دادند و معتقدند بودند که چنین اقداماتی ضد حقوق زنان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۸۶۴۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
به جای اینکه از این نوع زنان حمایت کنیم و کمک کنیم تا مشکل اعتیاد و کارتن خوابی اونها حل بشه کلا عقیمشون می کنیم. پاک کردن صورت مساله به جای حل اون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
برای چی میاین یه جوی رو داخل کشور میندازین و ذهن مردم رو در اون مورد مشعول میکنید اخرش هم میگید شدنی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
اصلا این چه طرح مفتضحانه ای بود دیوار کوتاه تر از زنا پیدا نکردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین