پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
ملی‌پوش شمشیربازی کشور دوران مصدومیت را طی می‌کند و از دو هفته دیگر می‌تواند کار خودش را آغاز کند.
شعار سال: مجتبی عابدینی درخصوص لغو اردو شمشیربازی گفت: خوشبختانه با تدابیری که فدراسیون اندیشیده و قبل از این که اردو شروع شود از بچه‌ها تست گرفته شد و خدا را شکر به موقع متوجه شدند که چهار نفر از اعضای تیم کرونا دارند و الان در قرنطینه هستند و طول درمان را طی می‌کنند. اردو ما لغو شده و به هرحال بچه‌ها تمرین خودشان را داشتند و همه پروتکل‌ها را رعایت می‌کردند، ولی متاسفانه ویروس جوری شده که خیلی‌ها می‌گیرند و آن‌ها هم گرفتند و اردو ما لغو شد و معلوم نیست چه زمانی برگزار می‌شود.

او درباره وضعیت مصدومیتش ادامه داد: الحمدلله شرایط بهتر از قبل است و تمرینات را دو هفته دیگر آغاز می‌کنم و بعد از یک هفته باید ببینم چه پیش می‌آید.

عابدینی با توصیه به مردم برای رعایت کردن کرونا اظهار داشت: ما باید به فکر باشیم به دلیل این که کرونا به هیچ‌کس رحم نمی‌کند و کرونا کودک، نوجوان، جوان و پیر نمی‌شناسد و همه را درگیر می‌کند. از مردم خواهش می‌کنم برای کار‌های غیرضروری بیرون نروند و در منازل باشند و برای سلامتی خودشان و همه افراد به فکر باشند که خیلی مهم است.  

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۹۰۵۷۹، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین