پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
استقلال در حالی در مصاف با فولاد نتیجه را واگذار کرد که اخلاق را نیز همپای آن واگذار کرد، زیرا در جریان این بازی اتفاقاتی رخ داد که بسیار عجیب بود.
شعار سال: استقلال در هفته دوم بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال در خانه فولاد خوزستان تن به شکست ۲ بر یک داد. در این بازی اتفاقات عجیبی رخ داد که پرداختن به آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. اتفاقاتی که اولین نمره منفی را در کادر جدید آبی‌پوشان لحاظ کرد.

نیمکت شلوغ، اما کم حواس
روی نیمکت استقلال مربیان زیادی می‌نشینند و محمود فکری نفرات زیادی در کسوت دستیار در کادر فنی‌اش قرار داده، اما این افراد خیلی دیرمتوجه اتفاق مهمی که در دقیقه ۸۷ رخ داد، شدند. در این دقیقه از مسابقه محمد دانشگر که به جای آرش رضاوند وارد زمین شده بود دچار مصدومیت شدیدی شد و کادر پزشکی ناچار به حمل او با برانکارد شدند، اما تازه دقیقه ۹۵ مسابقه بود که متین کریم‌زاده به جای او وارد زمین می‌شود تا ناهماهنگی میان تیم پزشکی و کادر فنی به آبی‌پوشان لطمه برند.
در واقع استقلال ۱۰ نفره بود که محمدحسین مرادمند به فولاد پنالتی داد و لوسیانو پریرا دروازه آبی‌ها را باز کرد. اگر کادر فنی و در رأس آن محمود فکری متوجه می‌شدند شاید با یک یار بیشتر شکست برابر فولاد رقم نمی‌خورد.

مجادله لفظی دیاباته با فکری
یکی دیگر از تصمیمات عجیب سرمربی تیم استقلال در دقیقه ۸۷ و در زمان تعویض شیخ دیاباته با امیرارسلان مطهری رخ داد. در این لحظه مطهری که کمی درد داشت و در حال خروج از زمین بود، اما فکری از داور چهارم خواست تا این تعویض انجام شود. این تصمیم سرمربی استقلال ناراحتی دیاباته را به همراه داشت و مهاجم سیه‌چرده آبی‌ها با سرمربی تیمش دچار درگیری لفظی شد و با وی مجادله کرد. گویا شیخ خیلی زودتر از این‌ها از فکری خواسته بود به زمین برود، اما این مربی از وی می‌خواهد ساکت بوده و روی نیمکت بنشیند. در واقع وقتی شیخ متوجه می‌شود که فکری در دقایق پایانی و به خاطر مصدومیت مطهری قصد میدان دادن به وی را دارد شاکی شده و با فکری بگو مگو می‌کند.

سرمربی استقلال اخلاق را هم باخت
آشفتگی ذهنی سرمربی تیم استقلال در مصاف با فولاد باعث شد او موقع خروج از زمین گاف بزرگی دهد. فکری که فکر نمی‌کرد تصاویرش و صدایش ضبط شود، وقتی یکی از بازیکنان فولاد سمتش می‌آید به او به جای خسته نباشید الفاظ رکیکی در مورد نحوه بازی کردن تیمش و تفکرات کادرفنی فولاد تحویل می‌دهد. مسئله‌ای که نشان می‌دهد باخت به نکونام برای فکری بسیار گران تمام شده است. اما او با این حرکت شخصیت خودش را مقابل میلیون‌ها بیننده و علاقمند به فوتبال زیر سوال برد. قطعا فکری حالا خوب یاد گرفته که وقتی سرمربی تیم بزرگی، چون استقلال شده باید در هر شرایطی بر اعصاب خود مسلط بوده و بداند کوچکترین الفاظ و حرکاتش از لنز دوربین‌ها دور نخواهد ماند. اگرچه حالا باید در کمیته انضباطی فدراسیون پاسخگوی اقدام زشت خود باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۴۲۱۵۹، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
استقلال رو یک تیم فروپاشیده شده در نظر بگیرید در زمینه مدیریتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین