پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۳۲۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوار هستیم دولت رتبه بندی معلمان را در لایحه بودجه ۱۴۰۰ ببیند و همچنین لایحه آن را به مجلس ارائه کند.
شعار سال: محمد مهدی زاهدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره سرنوشت رتبه‌بندی معلمان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ دولت، اظهار کرد: به صورت مستمر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و حتی اعضای کمیسیون به صورت جداگانه و حتی شخص بنده درباره لزوم ارائه لایحه رتبه بندی فرهنگیان از سوی دولت صحبت کرده‌ایم و تذکراتی را هم به وزارت آموزش و پرورش و هم به دولت داده ایم.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت تاکنون در رابطه با رتبه بندی معلمان کوتاهی‌های زیادی انجام داده است و حتی بهانه‌های مختلفی از جمله ادعای انجام دادن رتبه بندی معلمان را کرده است؛ اما تاکنون دولت حاضر نشده است یک لایحه‌ای در این رابطه به مجلس ارائه کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوار هستیم دولت رتبه بندی معلمان را در لایحه بودجه ۱۴۰۰ ببیند و همچنین لایحه آن را به مجلس ارائه کند.

زاهدی با بیان اینکه دولت باید حقوق فرهنگیان را محترم شمارد، تصریح کرد: اگر دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ همچون سوابق قبل رتبه بندی معلمان را نبیند و برای آن ردیف بودجه‌ای در نظر نگیرد قطعاً کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طور دیگری با این موضوع رفتار خواهد کرد و حتی شاید خود کمیسیون آموزش رتبه بندی معلمان را در لایحه بودجه ۱۴۰۰ بگنجاند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دانشجو، تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: snn.ir، ۸۹۱۷۳۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
رتبه بندی این عزیزان فقط پتکی بود که رسانه ها تو سر معلم ها زدن برای افزایش حقوق وگرنه هیچ حقیقتی نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
الان که دولت جنازه شده همه دارن بهش لگد میزنن برای چی خودشون مسئولیت کارشون رو قبول نمیکنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
این همه کم کاری داره دولت ولی به هیچ کسی جوابگو نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین