پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۱۳۳۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
۹ سال از تاسیس دانشگاه فرهنگیان می‌گذرد هنوز هم که هنوز است بزرگ‌ترین مشکل و اعتراض دانشجویان یعنی کسر از حقوق آن‌ها ادامه دارد، در طی این ۹ سال نامه‌ها، دیدار‌ها و پیگیری زیادی از طرف دانشجویان این دانشگاه برای رفع کسر از حقوق با مسئولین سازمان مرکزی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، مجلس شورای اسلامی انجام شده است، اما تا به امروز هیچ یک از نهادهای فوق حتی یک قدم برای رفع وحل این مشکل اقدامی نکرده‌اند.
شعار سال: کسر از حقوق دانشجویان بابت رفاهیات غذا و خوابگاه طبق اولین مصوبه هیات امنا دانشگاه در سال ۹۱ می‌باشد که داخلی است و در تبصره شش قانون متعهدین خدمت مجلس ذکر شده است که برای رفاهیات عمومی این مبلغ در ازای دادن خدمت فوق یعنی غذا و خوابگاه کسر گردد، اما دور زدن قانون در این نه سال اینجا مشخص میشود که در دوران کرونا که آموزش مجازی است و حتی هیچ خدمات رفاهی‌ای دانشگاه به دانشجویان ارائه نمی‌دهند آن را کسر میکند و مشخص نیست این درآمد میلیاردی دانشگاه صرف چه چیزی می‌شود؟

ماهی هفتصد هزار تومان از ۶۲ هزار دانشجو معلم ماهانه دانشگاه دولتی فرهنگیان توسط آموزش و پرورش و حضرات هیات امنا دانشگاه کسر می‌گردد آن هم در دورانی که آموزش مجازی است و همین کسورات دوران کرونا برای پارادوکس نه سال و عدم شفافیت مالی این دانشگاه کافی است.

در پایان درخواست داریم یک بار برای همیشه متولیان این امر تصمیم واحدی برای برداشتن این ظلم نه ساله علیه دانشجویان شریف دانشگاه فرهنگیان داشته باشند.

این کمپین در ادامه کمپین دی ماه سال۱۳۹۸ شکل گرفته است

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 آذر  1399، کد خبر: 4956563،  www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
این ها دستشون به هرکسی میرسه ازشون کم میکنن اصلا براشون مهم نیست که این بدبخت دانشجو هست یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
امیدوارم این موضوع با پیگیری رسانه هایی مثل شعار سال و .. به نتیجه برسه و این پول از رو حقوقشون کسر نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
ماهی هفتصد هزار تومن خیلی‌ زیاده از این همه دانشجو وقتی کسر بشه یه رقم خیلی بالا میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین