پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۳۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
با نزدیک شدن به مهلت پایانی تعیین تکلیف لیگ برتر فوتسال هنوز مجوزی از سوی وزارت بهداشت برای برگزاری این رقابت‌ها صادر نشده است.
شعار سال: فوتسال یکی از رشته‌های ورزشی است که به دلیل وضعیت کرونایی در بلاتکلیفی عجیبی به سر می‌برد. تیم‌های مختلف از چند ماه پیش و به امید شروع مسابقات از آبان، تمرینات خود را آغاز کردند، ولی همچنان خبری از شروع لیگ برتر فوتسال نیست.

در آخرین جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مقرر شد با هماهنگی وزارت ورزش، تا روز پنج آذر موافقت وزارت بهداشت و مجوز شروع لیگ برتر فوتسال گرفته شود، ولی وزارت بهداشت هنوز پاسخی به درخواست فوتسالی‌ها نداده و همه چیز در ابهام قرار دارد.

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است لیگ برتر برگزار نشود؟ گفت: هنوز مجوزی صادر نشده است. هفته گذشته و بعد از جلسه سازمان لیگ فوتسال، آقای علی نژاد معاون وزیر ورزش نامه‌ای را برای وزارت بهداشت ارسال کرد تا بتوانیم موافقت لازم برای شروع لیگ برتر فوتسال را بگیریم.

پرهیزکار ادامه داد: ظاهراً چند معاون وزارت بهداشت استعفا کرده‌اند و مشکلاتی وجود دارد. برای همین پاسخی به نامه ما داده نشد و همه چیز به امروز یا فردا موکول شده است.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه نامه درخواست مجوز برای شروع لیگ چند روزی است به وزارت بهداشت ارسال شده، گفت: اگر قرار است لیگ برتر فوتسال برگزار نشود، باید دلیل منطقی و فنی بیاورند. مثلاً بگویند سایر رشته‌های ورزشی به این دلیل برگزار می‌شود، ولی فوتسال نمی‌تواند لیگ خود را برگزار کند. روز پنج آذر آخرین زمان تعیین شده برای تعیین تکلیف لیگ برتر فوتسال است و ما هم منتظر پاسخ وزارت بهداشت هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ۵۰۷۸۴۹۳، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
من نمیدونم این ها با چه جراتی دارن تموم ورزش هارو از نو شروع میکنن اون هم در اوج این بیماری همه گیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
این ها یعنی خجالت نمیکشن تو دوره کرونا میخوان جوون های مردم رو به کشتن بدن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
به نظر من که هر ورزشی داره برگزار میشه رو باید لغو کنن وگرکنه کرونا بینشون بد میپیجه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین