پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۴۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
حسین مقدم گفت: فعالیت مراکز معاینه فنی پایتخت همزمان با آغاز محدودیت‌های مربوط به کرونا ادامه دارد.
شعار سال: حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران، درباره فعالیت مراکز معاینه فنی همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی در پایتخت، اظهار داشت: معاینه فنی به عنوان خدمات زیرساختی در بحث کنترل خودرو‌ها محسوب می‌شود و در مجموعه مشاغل گروه یک قرار دارد لذا ما نیز تابع تصمیمات دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در این ایام ادامه فعالیت مراکز معاینه فنی را خواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر سعی شده بدون خدشه‌دار شدن و توقف، خدمت‌رسانی به مردم، نیرو‌های کار فعال در مراکز معاینه فنی را بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یک سوم تقلیل دهیم تا به سهم خود به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کرده باشیم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران خاطرنشان کرد: شهروندان جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز معاینه فنی قبل از مراجعه، به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران مراجعه کنند همچنین در مدت زمان اداری می‌توانند در صورت هر نوع سوال با سامانه و شماره تلفن ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

مقدم در مورد میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان رانندگان یک میلیون و ۱۱۴ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده‌اند که در مقایسه با سال گذشته حدود ۲ درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت:‌در حال حاضر نیز روزانه ۴۵۰۰ راننده خودرو جهت معاینه فنی خودردوهایشان به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند که وضعیت مراجعات در شرایط عادی قرار دارد و تقریبا هم مراکز فاقد صف انتظار هستند.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:3آذر1399،کدخبر:891419،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
محدودیت های کرونایی در ایران اصلا کارامد نیست و باید مسئولین یه فکری در این زمینه بکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
الان این مراکز معاینه فنی یعنی آلودگی های کرونا رو انتقال نمیدن؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
یکی از مراکز مهم است که باید حتماً در این دوره کرونایی هم باز باشد اگه این مدت تعطیل میشد بعد یکی دو هفته به شدت ازدحام جمعیت داشت که از لحاظ کزونایی و فاصله اجتماعی بد تر از آن الان بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین