پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۵۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
رئیس کتابخانه‌های عمومی ابهر در مورد پیشرفت فیزیکی این بنا گفت: کمبود اعتبار باعث شده است این پروژه با وجود پیشرفت ۲۵ درصدی نیمه تمام متوقف بماند.
شعار سال: عبدالحسین بختیاری در زنجان گفت: در حال حاضر کتابخانه مرکزی این شهرستان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما ادامه کار به علت کمبود اعتبار راکد مانده است.
رئیس کتابخانه‌های عمومی ابهر با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شهرستان ابهر با ۲۲۰۰ مترمربع زیربنا در ۳ طبقه در حال ساخت است، گفت: این کتابخانه دارای بخش‌های مختلفی ازجمله سالن‌های مطالعه مجزا برای بانوان و آقایان، بخش کودک و بخش اداری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت تخصیص اعتبار با پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد است، گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز این پروژه شاهد افتتاح یک کتابخانه مجهز برای استفاده مردم شهرستان باشیم.

مختاری با اشاره به اینکه شهرستان ابهر دارای ۱۲ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی است، اضافه کرد: طبق آمار ۹۵۰۰ نفر در کتابخانه‌های ابهر عضو هستند.
رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر به برخی از اقدامات انجام شده طی سال جاری در کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال اغلب برنامه‌‎ها به صورت مجازی اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه در ایام کرونا تلاش شده است که از طریق نشست‌های کتابخوان مجازی و همچنین نشست‌های معرفی کتاب میزان مطالعه کاهش پیدا نکند، افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین، ایجاد موج کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی و اجرای طرح پویش کتابخوان از جمله این برنامه‌هاست.
بختیاری با بیان اینکه در این مدت بحث اهدای کتاب هم مغفول نمانده است، گفت: در همین راستا یکی از خیرین شهرستان ۳ هزار جلد از کتاب‌های کتابخانه شخصی خود را در موضوعات مختلف به کتابخانه‌های ابهر اهدا کرده است.
رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان گفت: امسال همچنین ۱۰ هزار جلد کتاب از طریق کتابخانه ملی برای شهرستان جذب شده است که نقش خیرین در این رابطه تاثیرگذار بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایبنا، تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۹۹۰۰۳، www.ibna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
وجود این کتابخونه ها میتونه حفظ کننده فرهنگ استان در زمینه های مختلف بشه اما به شرطی که شرایط استفاده رو برای مردم تسهیل کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
همیشه اخر و عاقبت کتابخونه ها در ایران همینه یه مدت زیادی باید به خاطر نبود اعتبارات زمین بمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
کتابخانه عمومی ابهر خیلی وقته که بهش رسیدگی میشد اما جواب نمیگرفتن مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین