پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۶۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
رئیس مرکز آمار و فنّاوری اطلاعات قوه قضاییه گفت که تنها در هفته آخر آبان ماه بیش از هزار قرارداد در سامانه ثبت قرارداد الکترونیکی وکالت امضاء شده و طی دو روز گذشته، بیش از ۲ هزار قرارداد، یعنی روزانه ۱۰۰۰ قرارداد در این سامانه ثبت شده است.
شعار سال:به نقل از قوه قضائیه، عیسی زارع‎پور در جلسه شورای عالی قضایی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سامانه ثبت قراردادهای الکترونیکی وکالت، اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار این سامانه از اردیبهشت ماه تا آخر مهر ماه، حدود ۸ هزار قرارداد در سامانه ثبت شده اما تنها هزار و ۵۰۰ مورد آن نهایی و از سوی طرفین امضاء شده بود.
 
وی با اشاره به اجباری شدن ثبت قراردادهای وکالت در این سامانه از ابتدای ماه جاری گفت که «تنها در هفته آخر آبان ماه بیش از هزار قرارداد در این سامانه امضاء شده و طی دو روز گذشته، بیش از ۲ هزار قرارداد، یعنی روزانه ۱۰۰۰ قرارداد در این سامانه ثبت شده است».
 
رئیس مرکز آمار و فنّاوری اطلاعات قوه قضاییه خاطر نشان کرد که در اجرای دستور رئیس دستگاه قضا برای استفاده از راهکارهای فنّاورانه در تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی و تسریع در رسدیگی به پرونده‌ها، از هفته آینده تا پایان سال هر هفته یک پروژه فنّاورانه جدید در راستای هوشمندسازی قوه قضاییه افتتاح خواهد شد.
 
تعداد بازدید : 6
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا  ، تاریخ انتشار:  3 آذر  1399  ، کدخبر: 99090302392 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
اميدوارم اين هم از اون سامانه ها نباشه كه بيشتر از اينكه كار اسون كن باشه مردم رو دچار پيچيدگي كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
اين همه ثبت خودش نشان از بهم ريختگي پرونده ها داره بازم جاي شكرش باقيه قوه قضاييه افتاده تو مسير
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
راهرو های دادگاه پر از جمعیت هست و این تو شرایط کرونایی واقعاً باعث گرفتن جون خودشون میشه تا گرفتن حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
بازم خدارو هزار مرتبه شكر اگر قوه اجرايي اين همه ضعيفه اقاي رييسي به مردم قوت دل ميده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین