پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۹۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
بانک پاسارگاد در هشت ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت سه هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۹ درصد رشد داشته است و همچنین ۴۸ درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته تسهیلات در اختیار فعالان اقتصادی قرار داد.
شعار سال: بانک پاسارگاد در هشت ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت سه هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۹ درصد رشد داشته است.

 بانک پاسارگاد در هشت ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت سه هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۹ درصد رشد داشته است و همچنین ۴۸ درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته تسهیلات در اختیار فعالان اقتصادی قرار داد.

بانک پاسارگاد که با سرمایه ثبت شده ۶۵۵۲ میلیارد تومان در بازار بورس تهران در حال فعالیت است گزارش عملکرد آبان ماه سال ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

براساس این گزارش بانک پاسارگاد ۱۳ هزارو ۴۶ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده گذاران خود ۹ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان سود اختصاص داد، که حاصل این عملیات بانکی ثبت تراز مثبت سه هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان بود. این بانک در دوره مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت یک هزارو ۱۴۳ میلیارد تومان را ثبت کرده بود که در سال جاری توانست آن را نزدیک به ۱۷۹ درصد افزایش دهد.

برهمین اساس شرکت بورسی در یک ماهه آبان، یک هزارو ۷۹۴ میلیارد تومان درآمد تسهیلاتی کسب کرد و به سپرده‌های بانکی هم یک هزار و ۲۵۱ میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۵۴۳ میلیارد تومان بود این موسسه در آبان ماه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت ۶ میلیارد تومان را ثبت کرده بود.

مانده تسهیلات اعطایی این بانک خصوصی در پایان آبان ماه سال جاری به ۱۴۶ هزار و ۹۹۳ میلیارد تومان رسید و سپرده گذاران ۴۰ درصد بیشتر از پایان آبان ماه سال گذشته دراین بانک سپرده گذاری کردند و مانده سپرده‌های سرمایه گذاری این بانک به ۱۴۹ هزار ۷۷۵ میلیارد تومان رسید که نشان دهند افزایش ۴۸ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

بانک پاسارگاد دراین دوره زمانی بیشترین درآمد تسهیلاتی را بترتیب از سه سر فصل سایر تسهیلات، فروش اقساطی و مشارکت مدنی کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییری نداشته است و دربخش جذب سپرده‌های سرمایه گذاری هم بیشترین سود را به سپرده‌های بلند مدت یک ساله، گواهی ویژه سرمایه گذاری و سپرده‌های کوتاه مدت پرداخت کرد.
بانک پاسارگاد تراز عملیاتی سه هزار و ۱۹۰ میلیارد تومانی را ثبت کرد
شعار سال، با اندکی  تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانکداری ایرانی،تاریخ انتشار:4آذر1399، کد خبر:188149،bankdariirani.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
در زمینه تسهیلات واقعا بانک پاسارگاد خیلی با مردمبه خصوص بخش های تولیدی راه میاد و با یفیت هم کار میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
بهترین بانک در تراز بندی سالانه میان بانک های دولتی و خصوصی همین پاسارگاد هست واقعا خدا برای مردم نگهشون داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
بانک پاسارگاد در خدمت به مردم در زمینه وام های ریزو درشت خودش یکتاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین