پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۳۱۴۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
به آگاهی می‌رساند؛ فعالیت دانشگاه طبق آخرین بخشنامه مدیریت امور اداری با حداقل پرسنل ممکن برای واحد‌هایی که فعالیتشان اجتناب ناپذیر است ادامه می‌یابد و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است.
شعار سال: دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ در پی اعلام رییس سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی ادارات در هفته جاری و شبهه تعدادی از دانشگاهیان در زمینه تعطیلی فعالیت‌های دانشگاه به آگاهی می‌رساند؛ فعالیت دانشگاه طبق آخرین بخشنامه مدیریت امور اداری با حداقل پرسنل ممکن برای واحد‌هایی که فعالیتشان اجتناب ناپذیر است ادامه می‌یابد و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است.
 
براساس ابلاغیه استانداری تهران کلیه کارکنان به منظور ارائه خدمات عادی تا تاریخ ۱۴ آذرماه از حضور فیزیکی در محل کار معاف شدند. استانداری تهران همچنین اعلام کرد حضور کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی (حداقل حضور ممکن) تا سقف ۱۳ نفر است.
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: -، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
اوضاع علمی و سطح علمی دانشجویان اصلا خوب نیست ترو خدا یه بررسی در این زمینه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به عمل بیارید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین