پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۵۸۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری تصریح کرد: به دنبال طراحی خودرو‌های مدرن و ارزان قیمت با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشورمان هستیم.
شعار سال: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در ادامه با تأکید بر اینکه آینده صنعت خودرو در هوشمند‌سازی است، بیان کرد: کشور ما نیز در آینده باید به سمت تولید خودرو‌های هوشمند و برقی برود تا از این موضوع عقب نمانیم که این مهم را نیز در دستور کار داریم.
شایان ذکر است که در این جلسه با حضور علیرضا رزم حسینی «وزیر صنعت، معدن و تجارت» و علی آقا محمدی «رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام»، طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی از سوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با ورود به عمق داخلی‌سازی بیشتر، توجه به تاب آوری و پلتفرم‌های مشترک با استفاده از ظرفیت دو خودروساز بزرگ کشورمان (ایران خودرو و سایپا) و همچنین بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.
سورنا ستاری در نشست مشترک با وزیر صمت و رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری که در خصوص بررسی طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی برگزار شد، افزود: ایجاد نوآوری با استفاده از طراحی‌های داخلی بیشتر خواهد شد و به همین لحاظ در طرح تولید خودروی ارزان قیمت و مدرن بر روی طراحی داخلی با استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور تأکید داریم.

وی با اعلام اینکه اگر طراحی دست خودمان باشد، خلق خودرو خواهیم کرد، گفت: از کپی کاری در حوزه خودرو و مونتاژ باید بیرون بیاییم و به سمت خلق خودرو با استفاده از طراحی نیرو‌های متخصص کشورمان و نخبگان حرکت کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار: 10 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:138465، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
بعید میدونم بتونیم تو این اوضاع بهم ریخته نسل خط تولید خودمون عوض کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
صنعت خودرو در ایران باید بهتر از اینی که الان هست باشه و اون یک رمز داره : تغییر نسل خط تولید ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
صنعت خودرودر ایران به غیز از حمایت هیچ چیز دیگه ای نمیخواد برای چی باید این همه مهندس نخبه بیکار باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
صنعت خودرو در ایران به هیچ عنوان نمیتونه رنگ هوشمندی رو ببینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین