پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۹۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
رییس دادگستری استان خوزستان گفت: بخش عمده‌ای از پرونده‌های قضایی مربوط به اختلافات ملکی است و حل این مشکلات و پرونده‌ها می‌تواند منجر به افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی شود.
شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین  مرادی در دیدار با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان گفت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از پرونده‌های قضایی مربوط به اختلافات ملکی و عمدتا ناشی از معاملات غیر رسمی است که باید با ایجاد رغبت در جامعه و بهره گیری از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی این مشکلات مرتفع شود.

وی افزود: نبود واحد‌های ثبتی در شهرستان‌های محروم استان مشکلاتی را برای مردم و قضات ایجاد و روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی را طولانی کرده است که باید در رفع این مشکل تلاش‌های مضاعفی صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی در ادامه اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک علاوه بر ارائه خدمات به مردم و سازمان‌ها، در تعالی فرهنگ جامعه و رفع مشکلات مالکیتی تاثیر بسزایی دارد که نتیجه آن تضمین امنیت اقتصادی، اجتماعی و قضایی است.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان باید در چارچوب قوانین و مقررات روزآمد، حامی حقوق مالکیت مشروع و قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی باشد و همچنین با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت منابع موجود و فناوری‌های نوین در ارائه خدمات الکترونیکی به مردم پیشرو باشد.

در این دیدار مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از این سازمان بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر با دادگستری خوزستان تاکید کرد.

سید محمود بهرسی در ادامه این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد، خدمات و برنامه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک استان پرداخت.
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: -، mizanonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
در زمینه های ملکی در ایران اصلا نتونستیم اوضاع رو به سمتی ببریم که کمی احساس خوشایند داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
استان خوزستان در این زمینه به شدت پرونده های زیادی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
تو زمینه ملکی قوانین شفافی وجود داره باز چرا اینهمه مشکل داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین