پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۲۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حکم صادرشده برای شهیندخت مولاوردی در توییتی نوشت: استدعا دارم رئیس محترم قوه قضائیه با ورود به پرونده خانم مولاوردی، اجازه ندهند مشارکت فعال زنان کشور کمرنگ شود.
شعار سال: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: اقدامات خانم دکتر مولاوردی براساس جایگاه رسمی‌شان به عنوان عضو کابینه و معاون رئیس‌جمهور در امور زنان صورت گرفته است. شخصیت دینی، اخلاقی و مهارت حقوقی و سیاسی ایشان، مانع انتساب نیت سوء به این بانوی فرهیخته است.
 
«محمدرضا عارف»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به حکم صادر شده برای شهیندخت مولاوردی، در حساب توییتری خود نوشت: «اقدامات خانم دکتر مولاوردی براساس جایگاه رسمی‌شان به عنوان عضو کابینه و معاون رئیس جمهور در امور زنان صورت گرفته است. شخصیت دینی، اخلاقی و مهارت حقوقی و سیاسی ایشان، مانع انتساب نیت سوء به این بانوی فرهیخته است.

احتمال بروز خطای سهوی برای هر مدیر ارشدی وجود دارد، قاعدتا جوانب حفاظتی ارتباطات کاری بین‌المللی این حوزه، مورد اهتمام سرکار خانم مولاوردی و سایر نهاد‌های ذیربط بوده است. برخورد‌ها با این بانوی سیاستمدار نباید به گونه‌ای باشد که موجب کاهش انگیزه و مشارکت فعال زنان کشور گردد.

با احترام به استقلال نظام قضایی، استدعا دارم رئیس محترم قوه قضائیه با ورود به پرونده خانم مولاوردی، اجازه ندهند مشارکت فعال زنان کشور کمرنگ شود.

با صحبتی که با جناب آقای رییسی داشته‌ام و شناختی که از تجارب ارزنده و رویکرد منصفانه و ملی ایشان دارم، به فرجام نیکِ ماجرا خوشبینم.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:-، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
این ها باید این موضوعات رو با نهایت همکاری و به دست هم حل کنن به نظر من که اتهامات وارده جای فکر داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
این ها جز اینکه هوای هم رو داشته باشن عایدی برای مردم هم ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
مولاوردی برای کارهایی که کرده باید جواب پس بده چرا فرق میذارین بین ادم ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین