پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۳۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
مجری در قالب خنده و طنز از سخنگوی سازمان ثبت احوال می‌پرسد که چرا اینقدر عکس مردم روی کارت ملی بد افتاده است. سخنگو هم زمین را به زمان می‌بافد و از چاپ لیزری تصاویر سیاه و سفید روی کارت گرفته تا شیوه تصویر برداری صحبت می‌کند. اما هیچ صحبتی در خصوص مشکلات و ضرورت ارتقا استاندارد‌های تصویر برداری در دفاتر دولت الکترونیک نمی‌کند؟

  شعار سال:افراد بالای 15 سال مکلف به گرفتن کارت ملی هستند ( امار 84 تایی ما هم همین جا زیر سوال می رود) ، در فرآیند تعویض کارت ملی بماند که مردم از آن کاغذ پاره های معروف چه مصیبت ها نکشیده اند. حال گلایه ها از نافرم بودن عکس روی کارت است.

سخنگوی سازمان ثبت بدون توضیح در خصوص ضرورت های ارتقا استانداردهای تصویر برداری ، تقصیر را به گردن سیاه و سفید بودن کارت  و شیوه چاپ لیزری می اندازد.

یاد داستان عکاس اصفهانی افتادیم. در روزگاران قدیم، پسر جوانی به عکاس دوره گردی برای گرفتن عکس مراجعه می کند و بعد از گرفتن عکس فوری، اعتراض می کند که این چیه که گرفتی؟ عکاس دوره گرد هم با لهجه اصفهانی می گوید، خو پسره، خودت زشتی ( جمله آخر را با لهجه اصفهانی بخوانید)؟

تعداد بازدید : 26


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
این هم به شدت نکته مهمی هست این کارت مدت ها و بارها باید ازش استفاده بشه باید مردم با اعتماد به نفس ان کارت رو استفاده کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
چجوری میشه یه عکاس خوب وجود نداره که عکس حداقل کارت ملی یه منطقه رو خوب بگیره؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین